Gå til innhold

fra insprut til gasser

Ranger emnet


SVK

Anbefalte innlegg

er den sliten den b230f'n din?

 

Få tak i en FT hjerne og smell manifold og turbo på F'n....litt arb men det blir mye bedre......er mange her som kan mer enn meg.....de kommer sikkert med sine meninger etterhvert her:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir så bra å turbokonvertere enn F motor. Er bedre å satse på en FT motor da F ledningsnettet stort sett er det samme. Alt du trenger å gjøre er å forlenge ledningene til LMM og koble på formotstander på dyseledningene og skifte ut F hjernen med FT hjerne.

 

Sikkert kjekt med gasserturbo, men de drikker når man kjører hardt. F er jo veldig økonomisk en motor.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår