PoloDude Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Vet dette har vært oppe et par ganger før men må spørre igjen....hvordan fungerer lyset i displayene for km og klokka? Dvs er det LCD eller er det dioder bak som gjør grønnfargen? Her snakker vi om bytting av farge i dash-lys.............. Og må jeg ha av viserne i speedo og turteller for å få skifta de??? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Ingen som vet? Dvs...dere som har lagt ny bakgrunn på speedo må vel å rota såpass baki der at dere har sett det? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg har gjort det med mine..altså bytta speedoo o.l. etter hva jeg så var det sånne veldig små lys (nærmest sånne du må bruke lupe for å se) .. veldig smått.. mer detaljert kan jeg ikke si det.. vil heller vente til jeg kommer over noe(n) med litt mer info om hvordan jeg skal gi meg innpå :) Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg