Kurtemann Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Noen som kan si meg hva som er best av Green Filter og KN filter? har hørt at KN skal være best men veit ikke hvorfor eller om det stemmer. Hva burde jeg kjøpe? Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Tror det er likså mye navnet som selger K/N filteret... Hva som er forskjell på forskjellige filter vet jeg ikke... Men fins fler filter enn KN og green air da... bl.a pipercross ;) Men skal du kjøpe Powerfilter, ta kontakt med http://www.restyle.no... de har det meste, til en VELDIG god pris ;) Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Takk for tipset, sjekker ut sia med det samme. Jeg kjenner til Pipercross, har vel bare ikke vurdert det enda. Jeg tror KN, Green og Piper gjør mer eller mindre samma nytta. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Vil henge meg på mannen før meg. Vil bare si en ting til: Det viktigste er uansett å styre unna skumgummifiltre. Problemet er at skumgummien etter en stund løser seg opp og da kunne du likegodt kjørt uten filter. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Takk for tipset, sjekker ut sia med det samme. Jeg kjenner til Pipercross, har vel bare ikke vurdert det enda. Jeg tror KN, Green og Piper gjør mer eller mindre samma nytta. Hjemme sia til dem suger... så det er nok best å kontakte dem via mail/msn/telefon ;) De har syykt gode priser på det de forhandler Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Ja jeg så det, var jo ikke orden i det hele tatt på den sia.. Sendte dem en e-mail så får vi se hva dem svarer til uka. Jeg går nok for det merke som er mest gunstig i pris. Tenkte å kjøpe filter kit med alu rør også. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 vet det ligger en link her på bilforumet til en side som sammenlignet filterne fra k&n, piper og greenfilter.. finner den bare ikke.. var en veldig grei oversikt der som viste ytelse og sånn på de forskjellige filtrene.. men etter d jeg husker så kom k&n filteret best ut.. d var filteret en burde kjøpe, fordi det ytte mest, og vart lengst! jeg har selv hatt k&n filter i begge bilene mine, og jeg er meget fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 vet det ligger en link her på bilforumet til en side som sammenlignet filterne fra k&n, piper og greenfilter..finner den bare ikke.. var en veldig grei oversikt der som viste ytelse og sånn på de forskjellige filtrene.. men etter d jeg husker så kom k&n filteret best ut.. d var filteret en burde kjøpe, fordi det ytte mest, og vart lengst! jeg har selv hatt k&n filter i begge bilene mine, og jeg er meget fornøyd :) Takk for tilbakemelding. Hvis den linken dukker opp så får du legge den igjen her da veitu :) Hvor kjøpte du KN filteret ditt? vet du hvor det er billigst? Jeg kunne tenkt meg ett sånn KN filter kitt med Alu rør.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Takk for tilbakemelding.Hvis den linken dukker opp så får du legge den igjen her da veitu :) Hvor kjøpte du KN filteret ditt? vet du hvor det er billigst? Jeg kunne tenkt meg ett sånn KN filter kitt med Alu rør.. Husker ikke hvor jeg kjøpte filteret til bmwen.. mener jeg måtte ut med ca 1300.- det som står i golfen, sto der da jeg kjøpte den.. men tror ikke d er så stor prisforskjell fra de forskjellige butikkene. jeg har også lurt på å kjøpe meg alu rør til filteret.. får se.. post bilder da, viss du kjøper filter med alu rør.. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Satte inn greenfilter for et par dager siden.. En kjempeviktig ting du trenger å huske på er at filteret ikke bør ha for mye olje.. Olja suges inn og legger seg på luft mengde måleren og ødelegger den.. :) Greenfilter er olja i hvertfall.. Vet ikke med K&N Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 var mye fett på den sia da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Satte inn greenfilter for et par dager siden.. En kjempeviktig ting du trenger å huske på er at filteret ikke bør ha for mye olje.. Olja suges inn og legger seg på luft mengde måleren og ødelegger den.. :) Greenfilter er olja i hvertfall.. Vet ikke med K&N Ingen Passat 35i untatt 107 hk har lmm både K&N og Green er med olje Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kjører med Green filter på min Passat 35i. Blir fet lyd sammen med efektanlegget m'm Da det ikke finnes annet en innsatsfilter til Passaten i følge katalogen.. Når jeg kjøpte det for over et år siden så kjøpte jeg det filteret som var til Golf 3 1.8 liter monopointen.. Veldig fornøyd med det lett å rense... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Ingen Passat 35i untatt 107 hk har lmm både K&N og Green er med olje Jeg har hatt to passater 35i en med 112HK og en med 107HK som jeg fortsatt har. Begge har LMM! Ellers så hvis dere svarer på mitt spørsmål på tråden jeg startet i Mars, så er dere litt seint ute. Har hatt KON filteret ganske lenge nå i to forskjellige biler. Kan nevne at jeg kjører med Green Cotton filter, funker bra. Merker ikke noe på effekten, men lyden blir noe gromere når motoren får litt motstand. Som sagt over her, så finnes ikke KON filter til denne bilen jeg har. Så jeg lagde en adapter som jeg festa på LMM. Det funker som bare det. Sjekk gjerne tråden min for bilder.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg har hatt to passater 35i en med 112HK og en med 107HK som jeg fortsatt har.Begge har LMM! 112 Hk versjonen uten kat har vel K-Jet? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg