kvande Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Selger et sett strøkne Macro EXTREME EXT 4.0 frontsett. Dette er Macrom sin high end serie og spiller utrolig bra. Nypris var 4000. Selges gunnet kjøp av ny bil, må derfor selges. Kom med bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 har du solgt det? evt pris Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvande Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 De er 100% med org embalasje og alt tilbehør, så jeg synes ikke at 1700 er en dårlig pris på de. Hvis jeg blir sittende på de i en lengre periode så firer jeg kanskje noen hundre til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hei! Ser at du skal selge Marcom front settet... har maken selv.. :) Hvordan syns du settet låter? Var det deg jeg tipsa om settet, du hadde noe Alpine greier. Stemmer det? Mvh Tommy kvande skrev: De er 100% med org embalasje og alt tilbehør, så jeg synes ikke at 1700 er en dårlig pris på de. Hvis jeg blir sittende på de i en lengre periode så firer jeg kanskje noen hundre til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvande Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Synes det spiller skikkelig bra, ingen tvil! Dessverre så passer det ikke i bilen som jeg har nå :( Stemmer at det var du som tipsa meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg