x8|volvo Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 takk for alle svare osv! ;) skal prøve meg med orginalgasser fra b23a først! den har gul kork så ;) 0.4 til 0.6 tåler den vell ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Den originale Strombergen skal levere nok bensin for 230 hk. Værre når du kommer over 1 bar.. da må du nok ha tilleggsprut.. B19 og B21 har forskjellig boring, ikke veiv. (Er ikke snakk om mye). Edit: Ingen som har en trykkboks å selge? Jeg trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 død over forgassere.. verre dritt en det finner du faen meg ikke.. at ikke folk skjønner det!.. nevn en ting som er bra med forgasser? (og som man ikke får med innsprøytning!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 død over forgassere.. verre dritt en det finner du faen meg ikke.. at ikke folk skjønner det!.. nevn en ting som er bra med forgasser? (og som man ikke får med innsprøytning!) du blir gull kunde på den lokale bensin stasjonen Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 du blir gull kunde på den lokale bensin stasjonen er det å anse som så jævla positivt da? jeg er gullkunde :p men det er fordi jeg kjøper mye cola og hamburger og at jeg kjenner en som jobber der.. (vi snakker såklart om statoil.. eneste plassen man får skikkelig hamburger på en bensinstasjon!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Den originale Strombergen skal levere nok bensin for 230 hk.Værre når du kommer over 1 bar.. da må du nok ha tilleggsprut.. B19 og B21 har forskjellig boring, ikke veiv. (Er ikke snakk om mye). B19: er vel 89 mm hvis jeg ikke tar helt feil...?? B21: 92 mm borring b23: 96 mm borring Stemmer ikke det? Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 B19: er vel 89 mm hvis jeg ikke tar helt feil...??B21: 92 mm borring b23: 96 mm borring Stemmer ikke det? tror du har rett.. slo opp i haynes boka mi men der sto alt i tomma so då ga eg faen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 mener på at b19 og b21 har samme borring men forskjellig veiv... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Nei. Men B17 osv er samme motor, med annen slaglengde.. for italienske eller finske markedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 (vi snakker såklart om statoil.. eneste plassen man får skikkelig hamburger på en bensinstasjon!) Essoene rundt her har begynt å mekke bra burgere nå! Burgermeny med cola pommes frites og 150 grams cheeseburger til 69,- Nam nam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 problemet er ikke prisen, men rett og slett at esso mekker ekle burgere (gilde ellerno..) statoil bruker chief og har sånne fine stekemaskiner for kjøttet som gjør resultatet perfekt :D 67kr for 160g cheeseburger med drikke.. nam nam :p men dette sporer kanskje av tråden noe? (selv om mat er viktig for en råner..) sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 nevn en ting som er bra med forgasser? (og som man ikke får med innsprøytning!) GROMLYD samt, Lettere å feilsøke Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 gromlyd av forgasserturbo? :D hehe. trenger oljekjøler folkens, noen som har ? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hva er det høyeste kopresjon forholdet man kan ha. når man skal ha turbo. bare lurer for gøy. Noe turbo på motoren blir det nokke ikke. da detter den sammen. :) Førs må jeg kansje få den til å gå i alle fall :rolleyes: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 PS! hvis noen vet av en turbomotor(helst komplett) PM me! :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg