Volvo240TurboInercooler Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 død over forgassere.. verre dritt en det finner du faen meg ikke.. at ikke folk skjønner det!.. nevn en ting som er bra med forgasser? (og som man ikke får med innsprøytning!) Kan nevne flere ting jeg... 1: Det koster ikke 15.000 i chipping og dyser og jævelskap for og ta ut 300gamp av motoren. 2: MYE bedre gassrespons 3: Mindre ledininger 4: Ryddigere motorrom 5: Lettere å feilsøke 6: Går an for vanlig dødlige og bale med Men det er tilstrekkelig med det som er negativt og..Har en B230FT motor på hand som trenger en overhaling..Noen som har noe info om den?? Effekt, turbo, innsprut osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Kan nevne flere ting jeg... 1: Det koster ikke 15.000 i chipping og dyser og jævelskap for og ta ut 300gamp av motoren. (nei.. men fy faen hvor dyrt det blir å bruke det etterpå..) 2: MYE bedre gassrespons (jeg har vel ikke akkurat inntrykket av det på dem bilene je har hatt men..) 3: Mindre ledininger (ledninger er en fin ting om det gjøres skikkelig) 4: Ryddigere motorrom (forgasser gjør ihvertfall at motoren din ser ut som om den er 50år gammel) 5: Lettere å feilsøke (og dyrt å reparere, akkurat som inj.) 6: Går an for vanlig dødlige og bale med (ja, men inj. trenger man ikke bale med..) ti tegn utenom quote også ja... sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ti tegn utenom quote også ja... sombrero Hadde jeg hatt penger til det så hadde jeg hatt innsprut for LENGE sia...Har så lyst på skikkelig sprut at det er nesten ei skam. Electromotive TECIIIr sprut er GOOD shit. Men har ikke penger til det...må ha meg innsug og sånnt og da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 tror at forgasserturbo blir fint på en førstegangsbil jeg :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 tror at forgasserturbo blir fint på en førstegangsbil jeg :titties: nei, tro meg.. jeg hadde mye penger helt til jeg kjøpte bil.. forgassermotoren svelgte unna alt jeg hadde av penger nesten. og der var ikke turbo en gang! er jo ikke penger igjen til noen ting.. forgasser er tross alt en nærmere (om ikke mer?) 100år gammel ide.. det sier vel sitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 men problemet mitt blir da å finne en b23et f.eks ;) eller FT, FK. spesielt i tromsø....og de fleste slike motorer er alt annet enn pent kjørt, med andre ord Railll og horkjørt doh ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Kan nevne flere ting jeg... 1: Det koster ikke 15.000 i chipping og dyser og jævelskap for og ta ut 300gamp av motoren. 2: MYE bedre gassrespons 3: Mindre ledininger 4: Ryddigere motorrom 5: Lettere å feilsøke 6: Går an for vanlig dødlige og bale med Men det er tilstrekkelig med det som er negativt og..Har en B230FT motor på hand som trenger en overhaling..Noen som har noe info om den?? Effekt, turbo, innsprut osv. du kan jo evt gi meg pris og tlf nr til han som selger den ;) hehe Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Larsen-Racing: Er vel 740/940 maskinen det. ~160 gamp tror jeg, LH 2.4? Husker ikke. Står endel om dem på turbobricks.com forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 kjøp deg en fk motor på høggern... de er gjerne ikke like hardt kjørt da det bare er tatt ut 135hk org av disse, mens det er samme motor som ft med 165hk... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Mogwai, tror disse er vanskelig å tilpasse jeg :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 nah... enten så bulker du torpedoveggen din eller så bygger du om til stående fordeler... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Mogwai, tror disse er vanskelig å tilpasse jeg :S det er ikke mye arbeid om du jobbe litt effektivt, og har det du trenger av deler. ligger forresten rimelig greit forklart her hva du må gjøre for å få en FK/FT ned i en 240.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=70403 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.