Gå til innhold

Forgasserturbo

Ranger emnet

x8|volvo

Anbefalte innlegg

død over forgassere.. verre dritt en det finner du faen meg ikke.. at ikke folk skjønner det!..

nevn en ting som er bra med forgasser? (og som man ikke får med innsprøytning!)

Kan nevne flere ting jeg...

1: Det koster ikke 15.000 i chipping og dyser og jævelskap for og ta ut 300gamp av motoren.

2: MYE bedre gassrespons

3: Mindre ledininger

4: Ryddigere motorrom

5: Lettere å feilsøke

6: Går an for vanlig dødlige og bale med

Men det er tilstrekkelig med det som er negativt og..Har en B230FT motor på hand som trenger en overhaling..Noen som har noe info om den?? Effekt, turbo, innsprut osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1: Det koster ikke 15.000 i chipping og dyser og jævelskap for og ta ut 300gamp av motoren. (nei.. men fy faen hvor dyrt det blir å bruke det etterpå..)

2: MYE bedre gassrespons (jeg har vel ikke akkurat inntrykket av det på dem bilene je har hatt men..)

3: Mindre ledininger (ledninger er en fin ting om det gjøres skikkelig)

4: Ryddigere motorrom (forgasser gjør ihvertfall at motoren din ser ut som om den er 50år gammel)

5: Lettere å feilsøke (og dyrt å reparere, akkurat som inj.)

6: Går an for vanlig dødlige og bale med (ja, men inj. trenger man ikke bale med..)

ti tegn utenom quote også ja... sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror at forgasserturbo blir fint på en førstegangsbil jeg :titties:

nei, tro meg.. jeg hadde mye penger helt til jeg kjøpte bil.. forgassermotoren svelgte unna alt jeg hadde av penger nesten. og der var ikke turbo en gang!

er jo ikke penger igjen til noen ting.. forgasser er tross alt en nærmere (om ikke mer?) 100år gammel ide.. det sier vel sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Det koster ikke 15.000 i chipping og dyser og jævelskap for og ta ut 300gamp av motoren.

2: MYE bedre gassrespons

3: Mindre ledininger

4: Ryddigere motorrom

5: Lettere å feilsøke

6: Går an for vanlig dødlige og bale med

Men det er tilstrekkelig med det som er negativt og..Har en B230FT motor på hand som trenger en overhaling..Noen som har noe info om den?? Effekt, turbo, innsprut osv.

du kan jo evt gi meg pris og tlf nr til han som selger den ;) hehe

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider