__verox__ Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 hvor kommer det hulle under vindusviskerne inn i coupeen da? er det vanskelig å nå til? Jeg har tenkt på det å kappe bort å ja! men d er vell ikke 100% lovlig! er vell en grunn til att det er metall der, men blir vell så jeg kutter også! Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Det hullet kommer vel inn i bredde ca ved rattet. Det ligger jo godt oppi der. SÅ litt kronglete vil det nok uansett bli.. Når jeg gjorde det, så brukte jeg en slik stakefjær i plast.. stakk den gjennom utenfra og fisket den fremm inne i bilen... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 tr du vekk den plastgreia kommer du inn til kupeen, rett ved den plastgria som den du lukker opp panseret med sitter i. veldig lett. lett å gå fra batteriet og inn i innerskermen å! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 jeg har ikke begynt med dette nei, men har funne ut at man ikke trenger å trekke nye klaber siden dem org. er gode nok ( er vel ikke det for dem som bygger anlegg da men) og må kansje lage eventuell nye fester som ikke er noe probler, må også ha ruta nede før man montere høytaleren, er den for dyp kan man bygge litt ut, skal vist være god plass mellom døra og panelet/deksel eller hva man kaller det lykke til, jeg starter om ei uke... supermann Har en 2l ja, si sport....får den på søndag :) er sendt med hurtigruta i dag :) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ett KJEMPEbra råd bra meg :) Få jekket opp bilen, bruk en trappefres eller hullsag og bor ett hull. Det sparer deg for vanvittig mye dritt jobb. Har selv brukt hullet sammen med speedometerwire'en fordi jeg ikke ville borre hull i bilen sjøl.. (Dette er for noen år siden) I den senere tid har jeg bare gjort det som er best, dvs borre hull der det må hull. Bare husk å bruke en skikkelig gjennomføring, du kan f.eks bruke en PG-nippel, hvor du i tillegg legger noe sikaflex rundt bolten inntil torpedoveggen slik at det blir helt tett. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hull hvor? Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 En plass det er greit å komme til vel :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Har nå demontert dørtrekket og "prøvemontert" høyt. det jeg fant ut var at selve "ramma" på høyt. tar i døra, så jeg må på en måte få bygget ut høyt. med en eller annen ramme. Hvordan har dere gjort dette ? her er noen bilder http://img.photobucket.com/albums/v211/HansenRs/P3210006.jpg http://img.photobucket.com/albums/v211/HansenRs/P3210005.jpg Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Du kan enkelt bygge en ramme for å bli kvitt dette problemet, jeg hadde ikke dette problemet da kanten på 6x9'en gikk så langt bakover at den tettet hullet rundt.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 chicken :) Nei detta gikk bare rævva med meg, høyt. var for store, prøve monterte dem i dag å da fikk vi ikke på trekket, så dem stikker for langt ut, har ikke lyst til å skjære større hull i døre heller, så jeg får nok bare plassere dem i hattehylla, noen som event. har noen høyt. å anbefale å ha i dørene framme ? God Påsek chicken :) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 chicken :) Nei detta gikk bare rævva med meg, høyt. var for store, prøve monterte dem i dag å da fikk vi ikke på trekket, så dem stikker for langt ut, har ikke lyst til å skjære større hull i døre heller, så jeg får nok bare plassere dem i hattehylla, noen som event. har noen høyt. å anbefale å ha i dørene framme ? God Påsek chicken :) Ett RF punch 6,5" komp.sett foran gjør nok susen :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg