Azzido Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Noen som veit om noen reklame firma som lager små skilt til bil? vil ha nytt skilt, men får ikke av biltilsynet. derfor tenkte jeg å ty til et reklame firma isteden... noen forslag? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Trodde bilen måtte være registrert for å få slike små søte skilt jeg? Mulig jeg tar feil men mener jeg leste en diskusjon ang. dette på forumet for lenge siden. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Trodde bilen måtte være registrert for å få slike små søte skilt jeg? Mulig jeg tar feil men mener jeg leste en diskusjon ang. dette på forumet for lenge siden. ja, derfor jeg vil gå bakveien og få et reklame firma til å lage et til meg som er så og si helt likt... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Lator skilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Fra 1. januar 2004 er det ikke lenger mulig å bestille registreringsskilter direkte fra oss. Alle bestillinger må fra denne dato komme gjennom Statens Vegvesen sitt datasystem AutoReg. Ta derfor kontakt med din nærmeste trafikkstasjon for bestilling av skilt. Dette gjelder ikke for veteranskilter som kun har en fylkesbokstav. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Fra 1. januar 2004 er det ikke lenger mulig å bestille registreringsskilter direkte fra oss. Alle bestillinger må fra denne dato komme gjennom Statens Vegvesen sitt datasystem AutoReg. Ta derfor kontakt med din nærmeste trafikkstasjon for bestilling av skilt. Dette gjelder ikke for veteranskilter som kun har en fylkesbokstav. Ah.. Tydeligvis lenge siden jeg var innom den siden sist. My bad. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 ja, derfor jeg vil gå bakveien og få et reklame firma til å lage et til meg som er så og si helt likt... Blir du tatt med dette får du 2500 kr i bot, og blir anmeldt for dokumentforfalskning. Kjører du uten risikerer du vel 1500 i bot, og det er det. (Litt usikker på bøtesatsene men tror de stemmer.) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Mester reklame i Skien lager lite skilt for deg på aluminiums plate med refleks bakgrunn! (ta kontakt med meg eller petter hvis du trenger nærmere beskrivelse!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Mester reklame i Skien lager lite skilt for deg på aluminiums plate med refleks bakgrunn!(ta kontakt med meg eller petter hvis du trenger nærmere beskrivelse!) Heisann =) takk for tipset =) spørs om ikke jeg da må ringe petter i morra =) veit du ca hva det koster? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg