Brandtenborg Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Ett til.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Hehe vart jo nesten pen den da :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by texx Hehe vart jo nesten pen den da :) På avstand var den jo dritstrøken, men når du kom nærmere så man at den var litt ruglete. Var fornøyd med resultatet, jeg! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by Brandtenborg Jeg rullemalte den gammle Sierran min. Der brukte jeg blå bengalakk! Ble resultatet bra? Selv på nær avstand? Hvor mye kostet lakken? Hvor kjøpte du den? Hva gjorde du før selve lakkeringen? Må lakke en 240 ser du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Robert Ble resultatet bra? Selv på nær avstand? Hvor mye kostet lakken? Hvor kjøpte du den? Hva gjorde du før selve lakkeringen? Må lakke en 240 ser du:) Jeg fikk et fargekart hos Jernia med de fargene som fantes i bengalakk og og bestemte meg for den blåfargen. Husker ikke hvor mye det kostet, men det kom på godt under 1000 kr. med ruller og maling. Før jeg malte den pussa jeg ned rust og grunna på vanlig måte. Deretter gikk jeg over hele bilen med sandpapir og mattet lakken. Etter det tørket jeg av bilen med en bensinfille og begynte å rulle. Man må jo selvfølgelig maskere og sånt, men det sier seg selv. Når det gjelder resultatet blei i allefall jeg godt fornøyd! Man kan jo selvfølgelig se at dette ikke profft gjort, men alikevel bra. Har dessverre ikke noe nærmere bilder av den. Men jeg har sett igjen bilen for ikke lenge siden, og den var så å si like fin! Lykke til! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Jeg vurderer å ta vekk rust, slenge på noe grunning der, pusse ned lakken litt, og så rulle i vei... Hva grunnet du med? Du grunnet vel ikke hele bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Robert Jeg vurderer å ta vekk rust, slenge på noe grunning der, pusse ned lakken litt, og så rulle i vei... Hva grunnet du med? Du grunnet vel ikke hele bilen? Grunnet med vanlig grunning på sprayboks. Var meninga jeg skulle rulle Fiestan min og, og da fikk jeg høre at jeg måtte bruke syregrunning.. Men det blei aldri noe av den jobben... Jeg grunnet kun på de stedene jeg fjerna rust. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg