Gå til innhold

Sveise Rust

Ranger emnet

exBenzive

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen som sveiser rust billig og gjør en god i nærheten av Oslo eller Lillestrøm? Trenger å få sveiset en bakskjerm på en 190 og en jekkfeste.. Takker for alle svarene som vi hagle inn :rolleyes:

1985 MB190 2.3 16v

1981 MB300 D

1988 Opel Omega 2.0i

(x)1985 Peugeot 205 GTI

(x)1987 Toyota Carina II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noe rust i kanalen også...har dessverre ikke bilde av dette, men er rust rundt jekkfestet...bilen står i oslo..kan vel bringes til asker om du vil ta en titt på den..snøen må bare fjerne seg først da det er sommerdekk på bilen...

IMG_1437.jpg

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der ja:)hehe

hjulbuen får du nok kjøpt på torshov som en hel del som byttes ut..er endel enklere å sveise det da..sveise kanaler er somregel ikke så mye mas..bare å sende en pm når du vil ha det gjort så kan jeg se på det

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, se der ja.. vet ikke hva jeg holdt på med når jeg skrev innlegget, skulle stått "gjør en god jobb i nær....".. hehe.. sånn går det når man har hastverk når man skriver.. hvor i asker er det du bor mx6? er hjemme igjen fra skolen i påsken og hvis det er greit nok vær så kan jeg stikke innom og vise deg bilen.. synes du det vil være enklere å sveise en hel bakskjerm eller bare hjulbuen, har hjulbuen liggende hjemme men så at veng hadde hele bakskjermen.. det med rust rundt jekkfeste får du bare se og bestemme hva som må gjøres med... bilen er strippet nå, så det eneste du trenger å gjøre er kun å sveise thumpsup

1985 MB190 2.3 16v

1981 MB300 D

1988 Opel Omega 2.0i

(x)1985 Peugeot 205 GTI

(x)1987 Toyota Carina II

Lenke til kommentar
Del på andre sider