TobyT Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Får føye meg innn i rekken av gratulanter!!!! GRATULERER!!!! Kos deg, og gled deg over tanken at nå er det snart vår og sommer... Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Grattis ja :) Snart vår og sommer? Jeg begynner å tvile litt.. Har vært finfint vær i noen dager nå, og plutselig er det grått og det snør som faen!? :( Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 hehe.. tull og vas.. kjør som en galning og test hvor fort den går.. nytter ikke å si noen annet til en 18 åring! bilen skal brukes og det blir den sikkert og :) Men derimot, kjør fornuftig.. fort på rette plasser og ikke noen halsbrekkende stunts så går d sikkert bra.. keep on lowrider var da noe slikt jeg mente, men jah, nytter ikke å si slikt til en 18-åring som akkurat har fått lappen. ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Gratulere med lappen ja. Er ikke vits å teste toppfarten på bilen din vis det er 2.0 LX. Da kan jeg alerede si deg at dette er ca. 213 på speedometeret... Er ikke lenge til jeg får lappen heller nå.... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Er ikke lenge til jeg får lappen heller nå.... Hva? Har du ikke lappen lenger? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Gratulerer med lappen ja. Primera driver med lett lastebillappen siden traktoren hans er litt overvektig Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Gratulerer med lappen ja.Primera driver med lett lastebillappen siden traktoren hans er litt overvektig Sånn å forstå ja...:) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 ouch.. "traktoren"... bukslag Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg