Goliath Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Noen her som har scannede instrumentskiver liggende på data`en?? Tenkte lage min egen vri på dem. Bilen er en Golf GL 1.8, dvs at speedometeret går til 220 Km/t, samt turteller, tankmåler og tempmåler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Hvis noen har til golf 1 (83 "ny dash".. samme som golf 2 kanskje?), og golf 3, er det bare å si fra! Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Jeg prøvde å lage meg en sånn, har litt lyst til å sette den inn men blir vel ikke så bra å printe ut på en gammel dritt printer og vanlig papir :\ Og dissa km\h er ikke på nåløyet :) Uansett passer den ikke til din, men har du paint shop kan det fixes.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 ta du dine egne få en kompis med bra scanner til og scanne dem inn, bruk (feks paint -> inverter farger) og få hvite skiver med svarte tall.. skriv ut at på photo papir :) skjære nøyaktig. Eibach de skivene dine var jo jævli fine da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Korleis får ein av nåla som viser km/t? er det berre å slite den av eller er den ein lur måte å gjere det på? Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Jeg ville vært ganske så forsiktig med det hvis jeg var deg.. hehe ikke så kult hvis du ødelegger noe i speedomteret. Eibach: utrolig kuule skiver du har der, har du tatt utgangs punkt i noe du fant på nettet ell ? de var jo dritt kuule Synd min bare er oppstilt til 220 :( ellers kunne e jo kopiert dine.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Trur ikkje eg torer å plukke det hail sundt! Hadde passa fin til min. For eg har 260km/t!:D :D :D :D Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 http://www.arch.kth.se/~a98_don/vdo.html <---- forklaring på hvordan man gjør det på audi 80...er vel ikke så veldig ulikt vw vil jeg tro. jeg gjorde dette på min og det blei ganske så OK. Turbo havari: På audien løfta jeg viseren over "stopperen" og knep igjen med en liiiten tang på undersida, da var det bare å skru/snurre viseren av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 ok da har eg lert noko i dag å! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Er vel diskutert et annet sted her på forumet, men http://www.deltagfx.com ? tror jeg skal ha noe... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Februar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 http://www.deltagfx.com/net_golf2_gl_gti_84-91.html Det bildet øverst til venstre kan være brukende, samt en av turtellerne i hvitt med svarte bokstaver... Noen som er flinke i Photoshop her?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 ligger photoshop filer av gti 16v instrumenter(260kmh og 8000rpm) på websiden min http://www.hfmotorsport.com/downloads/MkII_Vit_16v.zip ikke jeg som har laget dem da.. og jeg har ikke testa dem heller.. men ser bra ut Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Blir inget bra med paperstavlor, prövade för tre år sen men det vart bara skit sen får man inga skarpalinjer då det e digitalabilder med pixlar!! :idea: Tog då det hela i egna händer tog några mån och ett par veckor att göra ett par mallar som verkligen höll!! Lämnade sedan in mallarna och tryckte upp på genomskinligplast så man kan få till dem i vilken färg man vill....... Säger bara detta e de finnaste tavlor man kan få tag i har sålt 100st/satser på ett halvår thumpsup Ovan en bild på dem i min bil 16v instrument samma som i G60 och Scirroco 16v, har även 220/7000rpm Har även till Corrado G60 som ovan samt till VR6 :rolleyes: Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Polizei, ser meget interessant ut... Hvor mye skal du ha for et sett med hvite skiver? (220/7000rpm) Hvordan gjør vi eventuelt med betaling?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 pene skiver eibach! men stemmer dårlig den speedometertingen da... har en tykk strek for mye!!;) skal f.eks. være en tykk strek rett opp på 140 vil jeg annta... noen som kan fikse dette?har litt lyst til å bruke den der nemmlig...:) finner riktig skala på hfracing sin.... har bara mspaint her og da blir det jo praktisk talt umulig!! Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg