Gå til innhold

Instrumentskiver (scans)

Ranger emnet

Goliath

Anbefalte innlegg

Du har ikke noe ala dette, men bare til Golf I?

Eller kanskje noen andre som har??

http://www.performancevwmag.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=12

Robin

Originally posted by Polizei

Blir inget bra med paperstavlor, prövade för tre år sen men det vart bara skit sen får man inga skarpalinjer då det e digitalabilder med pixlar!!

:idea: Tog då det hela i egna händer tog några mån och ett par veckor att göra ett par mallar som verkligen höll!! Lämnade sedan in mallarna och tryckte upp på genomskinligplast så man kan få till dem i vilken färg man vill.......

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inget till MkI =(

Bara till Golf II och Scirroco II Samt Corrado VR6 och G60!!!

priset ligger på 250 SEK/per set. Vet ej hur mycket det är i norska kroner.....

Om det är några som är intresserad måste jag trycka upp lite nya då det står vw motorsport sweden på de till golf,,,, kanske inte så kul att köra runt med i norge :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj nu var det många som ville ha!!

Vet ej vad jag ska skriva ändra till team Norge kanske?? Vad tycker ni??

Du använder allt du har nu mätare och så, du får måla dem med färg jag använde mig av hobby färg Lysrödorange!! Sen tar du loss dina orginaltavlor och lackar i den färg du vill (Jag har vita) går ju alla färger utom svart!! Tavlorna är genomskinliga med svart text så man behöver inte skära upp för trippelmätare och km/ställning ligger bara utpå fäst med skruvarna i tavlan så det e inget klister på dem och då får man heller inga luftbubblor :)

Och du kan ta bort och använda på nån annan bil...

Jag gör så att jag tar pengar på kontot mitt så skickar jag dem i vadderat brev.... men innan nån beställer någe så måste jag få in dem på tryck har ju bara med vw sweden :D

så ser en tavla ut och på bilden är orginaltavlan är i alu här borstad = borstadaluminium :D

post-1695-13804850864868_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aVWe

pene skiver eibach!

men stemmer dårlig den speedometertingen da... har en tykk strek for mye!!;) skal f.eks. være en tykk strek rett opp på 140 vil jeg annta...

noen som kan fikse dette?har litt lyst til å bruke den der nemmlig...:) finner riktig skala på hfracing sin.... har bara mspaint her og da blir det jo praktisk talt umulig!!

Ja, ta den speedometer måleren med en klype salt.

Fant disse med MPH så gjorde jeg om til KM\T og la til noen 16V logoer etc

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goliath <------- Har inte fått nått mail kollade nu =(

Förstår att du är sugen på en uppsättning vite/skiver som ni säger... Kan ju ta det här på forumet annars...

Bara du säger vad du skall ha till för modell om det är till golf II måste jag trycka upp ett gäng nya för du vill väll inte ha dem med VW Sweden på va:D

Vet du nåt man kan lägga in på dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polizei

Goliath <------- Har inte fått nått mail kollade nu =(

Förstår att du är sugen på en uppsättning vite/skiver som ni säger... Kan ju ta det här på forumet annars...

Bara du säger vad du skall ha till för modell om det är till golf II måste jag trycka upp ett gäng nya för du vill väll inte ha dem med VW Sweden på va:D

Vet du nåt man kan lägga in på dem??

Jeg vil ha jeg også.

Til Golf 2 Gti 16v.

Istedet for Vw Sweden kan det stå Gti 16v :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goliath <------ Ska fixa tavlor nu så fort som det går och ta bort texten team sweden....

Sen får vi göra som jag gjort här i sverige att du sätter in pengarna på mitt kontonr och ger mig din adress så skickar jag dem till dig i ett vaderat kuvert så fort pengarna finns inne!! Har funkat bra här i sverige! Vet inte hur det funkar i norge med o sätta in pengar till ett annat land!! Men det löser sig nog

Lenke til kommentar
Del på andre sider