ORH Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hei! Jeg satt og så på Jettamaster sin tråd om sin bil. Er noen spesielle frontlykter på bilen! Vil å ha sånne! :) http://img.photobucket.com/albums/v106/jettamaster/01.jpg Jeg bare lurte på om det er noen plass der man kan få kjøpt de frontlyktene i norge? Eller hvor man kan få tak i de i utlandet? Har lett på ebay men finner ikke tak i dem! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 eg kjøpte mine lykter på ebay.de. altså fra tyskland. men dei har det på ebay.com også. link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33716&item=7959397821&rd=1 det står at den ikkje sendes til europa men du kan sende ein mail og spørre om han kan gjøre det. lyktene heiter forresten "xenon look" og det er in.pro som produserer dei og eiker motorshop kan skaffe dei. send dei ein mail og hør med pris. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORH Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 ok. Har sendt mail til eiker og spurt. :) Fant idag en nettbutikk i tyskland som solgte de lyktene. De kom på 2500.- Noen som vet hva det blir i toll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 2700 skal de ha på eiker for disse lyktene, de fikk jeg opplyst ihvertfall.. Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Tøffe lykter, kunne tenkt meg slik selv, og montert Xenon pærer i de...jaggu hadde det vært rått :) Hadde blitt jetta det tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Tøffe lykter, kunne tenkt meg slik selv, og montert Xenon pærer i de...jaggu hadde det vært rått :) Hadde blitt jetta det tenker jeg... eg har bestilt xenon kit som eg skal ha i mine lykter så det blir feet:):):):):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Men må du ikke kjøpe to sett da Jettamster? Eller bruker du bare på fjernlysa? Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Men må du ikke kjøpe to sett da Jettamster? Eller bruker du bare på fjernlysa? har bare bestillt ett ja, skulle vel egetlig hatt to. eg veit ikkje om eg skal kobla dei på nær- eller langlys. det får tida visa. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 koble de på nærlys, fett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 koble de på nærlys, fett :) blir sikkert det. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORH Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Sånn! Nå er lyktene bestilt på Eiker! :) De har trukket 2900.- fra kontoen min, men de tok noe i depositum... tror jeg, så vet ikke helt hva lyktene kommer på... Men detta bi bra! :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg