Qjon Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hei, jeg lurte på om det var noen her som har set den filmen der en lada er modda slik at førern sitter i bakruta å styrer?? fikk så lattis første gang jeg så den filmen :P så lurte jeg på om noen hadde linker/url til denne filmen eller lingnene bil filmer :) mvh Qjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Hei, jeg lurte på om det var noen her som har set den filmen der en lada er modda slik at førern sitter i bakruta å styrer?? fikk så lattis første gang jeg så den filmen :P så lurte jeg på om noen hadde linker/url til denne filmen eller lingnene bil filmer :) mvh Qjon ikke sett, men skriver noe her, så når noen finner den, så kan jeg se den å :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Er du sikker det er en lada? Hmm mente å huske det var en renault 5 ellerno jeg. Husker jeg fant den via http://www.ostfrallan.tk - du får leite i lista dems selv hehe.. (P.S. Siden er under oppdatering, får ikke adgang til arkivet, bare nyheter) Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Det er en fiat 126p.. Prøv å søk etter getaway in russland eller noe slik på dc++ Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Den er polsk...Heter Getaway in Poland eller.no Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 søk i media forumet.. tror den var der nå nettop :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg