Gå til innhold

17" OZ Felger og ev. dekk selges...

Ranger emnet

tswracing

Anbefalte innlegg

Bilen har rullet 192" Er bare så vidt innkjørt den da,er en av de beste motorene mazda har laget...2.0 I 16V... Bare de får olje og luft så ruller de langt.. Vet ikke om noen til salgs... Når vi lakkerte den så fikk jeg en og en halv liter ekstra klar-lakk,så er skikkelig blank oxo.... MORO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har rullet 192" Er bare så vidt innkjørt den da,er en av de beste motorene mazda har laget...2.0 I 16V... Bare de får olje og luft så ruller de langt.. Vet ikke om noen til salgs... Når vi lakkerte den så fikk jeg en og en halv liter ekstra klar-lakk,så er skikkelig blank oxo.... MORO

Lakkerer du biler?? Kan du kanskje ta en jobb for meg?? Du får bra betalt, og muligheten til å gjøre bilen min enda penere!!! Hi hi!

V6 growl never go out of style...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet:) har hatt en combi og en coupe med 16v motor...råe maskiner!!;) etter å ha kjørt skropel siden i høst, så lengter jeg tilbake til den pålitelige mazdaen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så får du de ikke i 4 hulls bolt-sirkel...

Også er de gått ut...

Er ikke lakkerer,men har gode kontakter...han er skikkelig flink!!!

Jeg trenger å få lakkert panser, tak og høyre side hele veien. Grunnen er at skjermen er byttet og fargeforskjellen er litt for lett synlig. I tillegg har jeg noen bulker på den siden, en i døra og to i bakskjermen. Ellers er det svært få bulker så selve pussinga tror jeg går kjapt. Taket og panseret er fullt av steinsprut. Det er kanskje ikke så rart siden jeg kjører 30' i året og mye på østlandsvei... Venstre side er lakkert for to år siden og fortsatt i god stand.

V6 growl never go out of style...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Et på 40,de er 8x17 og kan selges uten dekk...5.800.- ( disse har gått ut av produksjon og er verd en del... )

Felgene er strøkne,og det er meget gode dekk påmontert nå... se tidligere "tråder"

Men er "holdt av ut dagen"

Med Goodyear dekk...9.500.-

El med annen type nye dekk,8.500.- (Brukt 14 dgr,"billig dekk")

skal si ifra hvis de ikke er solgt i løpet av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...