Gå til innhold

Nissan Treff før streetmeet ?

partypulp

Kommer du på Robsrud Lørdag 16.04.2005 kl 18.30 ?  

16 stemmer

1. 1. Kommer du på Robsrud Lørdag 16.04.2005 kl 18.30 ?

• Ja seff
      13
    • Nei jeg er en liten tøffel og blir holdt i øra av dama den kvelden.
      3

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å ta meg en tur i en eller anne nissan, vi har stand på messa så det blir vel ikke en av de grommeste nissanene jeg har (de blir å finne på messen) men det blir nok en Skyline av noe slag :)

jeg kjøpte nettopp en 92 300ZX TT 2 seter som kun hadde gått 13.000km, men den rekker ikke hit til det desverre

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal prøve å ta meg en tur i en eller anne nissan, vi har stand på messa så det blir vel ikke en av de grommeste nissanene jeg har (de blir å finne på messen) men det blir nok en Skyline av noe slag :)

jeg kjøpte nettopp en 92 300ZX TT 2 seter som kun hadde gått 13.000km, men den rekker ikke hit til det desverre

Skyline er gromt uansett! Bare du ikke kommer i Supraen er det greit :fingers:

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke vet hvem noen her inne er, eller hvor noen steder er i Oslo (omtrent), så kan dere si hei hvis dere ser denna karen:

P1010006.jpg

Regner med en eller annen må støte på meg på messa. Er der til rundt stengetid 1900. Si hei, og så er det kanskje mulig at jeg kan følge etter dere til møtestedet :)

(Ikke bli skremt nå da :P )

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herminatoren er glad i å se andre gromme biler ved siden av seg. Regner med å være der. Ikke noe tull om den kakeboksen jeg har på panseret notin

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider