Gå til innhold

Nissan Treff før streetmeet ?

partypulp

Kommer du på Robsrud Lørdag 16.04.2005 kl 18.30 ?  

16 stemmer

1. 1. Kommer du på Robsrud Lørdag 16.04.2005 kl 18.30 ?

• Ja seff
      13
    • Nei jeg er en liten tøffel og blir holdt i øra av dama den kvelden.
      3

Anbefalte innlegg

Må nok regne med å se noen av oss Mazdafolk på robsrud grill også. Men jeg tror eiere av både Nissan og Mazda er mer fornøyd med å ha selskap av hverandre enn at Bimmer-folket dukker opp.... :rolleyes: Eller tar jeg helt feil...?

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må nok regne med å se noen av oss Mazdafolk på robsrud grill også. Men jeg tror eiere av både Nissan og Mazda er mer fornøyd med å ha selskap av hverandre enn at Bimmer-folket dukker opp.... :rolleyes: Eller tar jeg helt feil...?

hehe.. men heller bmw folk en bærum's folk :rolleyes:

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig der. Hyggelig og prate med folk som er int i ekte japans vare.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig å finne fram til noen av disse stedene.. et lite kart her :

Kart til robsrud

Primera GT: Her er et kart som partypulp har lagt ut. Jeg for prøve så godt jeg kan å komme meg til Robbsrud. Har ikke peliling på hvor det er, men får følge dette kartet. Hvis noen har et kart som viser veien fra hellerudsletta så hadde det vært til stor nytte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primera GT: Her er et kart som partypulp har lagt ut. Jeg for prøve så godt jeg kan å komme meg til Robbsrud. Har ikke peliling på hvor det er, men får følge dette kartet. Hvis noen har et kart som viser veien fra hellerudsletta så hadde det vært til stor nytte:)

vet hvor det er nå :) TAKKER

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. men heller bmw folk en bærum's folk :rolleyes:

Haha.. ny versjon av samme gamle historien..! Men jeg skal si deg én ting!(som du sikkert er enig i...) De verste er de som er fra Bærum OG kjører BMW!

Snobber kjører ikke japser, de klarer ikke å verdsette det nok...

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. ny versjon av samme gamle historien..! Men jeg skal si deg én ting!(som du sikkert er enig i...) De verste er de som er fra Bærum OG kjører BMW!

Snobber kjører ikke japser, de klarer ikke å verdsette det nok...

ja det er sant :) men du må åsså være enig i at det er masse pappa gutter i bærum åsså da :rolleyes:

va det du som va på nesbru gatekjøkken i går ?

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider