larsmx5 Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 hva synes dere om denne front fangeren fra buthne motorsport?? har en på handa, vet ikke om jeg skal handle front eller koni dempere...?? Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 tenkte å fjerne de som går over det største luftintaket..... Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Det er den fineste fronten jeg har sett til den type bil :D Bytt ut vippelyktene og lapp igjen hulla til de små lysa på fangeren, så har du en feeeeeet kjerre :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 fjern vippelyktene (kjøp nytt panser eller noe, eller hør med nun derre derre i bladet autofil som har den nydelige mx5'en hvordan de har gjort det). Fjern lysa i grillen, og du har en av de feiteste fangerne jeg har sett siden før jul. Vent med demperne. Gi gass! :D Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Er litt enig med pimp jeg og... Da blir den KUUUL!! Men en MX5 med koni.. WOW! Det må være en heftig sak på veien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Robert Er litt enig med pimp jeg og... Da blir den KUUUL!! Men en MX5 med koni.. WOW! Det må være en heftig sak på veien! ja, er litt sugen på dempere for nå er bilen helt møkk å kjøre... H&R 50mm senkefjerer og orginale dempere. det er så stift at jeg spretter nesen av veien... får en del ok ombyggings kit til vippe lyktene, skal være enig at den ikke er så kul med lyktene oppe, jeg kjører altid med dem nede, så lenge det ikke er bekkmørkt. Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by larsmx5 ja, er litt sugen på dempere for nå er bilen helt møkk å kjøre... H&R 50mm senkefjerer og orginale dempere. det er så stift at jeg spretter nesen av veien... får en del ok ombyggings kit til vippe lyktene, skal være enig at den ikke er så kul med lyktene oppe, jeg kjører altid med dem nede, så lenge det ikke er bekkmørkt. Enk og originale dempere har aldri hvert noen spesielt god løsning.. Blir villt med nye dempere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Fronter er sååååå kuuul, men understell er vel viktigere. Sorry jeg får ikke kommet med noe fornuftig forslag. Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by wang911 Fronter er sååååå kuuul, men understell er vel viktigere. Sorry jeg får ikke kommet med noe fornuftig forslag. ja,takk begge deler!!!:D skulle hatt mere penger, men turbo greiene har kostet en del.... så når jeg har fått meg mer power er det kansje understell og bremser jeg burde prioritere framfor utsendet.. Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by wang911 Fronter er sååååå kuuul, men understell er vel viktigere. Sorry jeg får ikke kommet med noe fornuftig forslag. Jeg har løsningen.. kjøp begge deler!!! :D :D :D :D :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Ren kopi av Veilside sin front til Honda S2000 jo :rolleyes: Fronten var jævli fet, med de rillene over inntaket også... Men jeg er generelt skeptisk til kopier. Passform og materiale er jo noe å tenke på. Vet ikke hvordan demperene dine nå funker... men jeg hadde gått for kjøreegenskaper føre utseendet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 detteer også en fet front til mx'n (bilen til han som har den første fronten) Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by larsmx5 detteer også en fet front til mx'n (bilen til han som har den første fronten) Ganske tøft utenom det stygge hullet øverst i midten. Men ville gått for kjøreegenskaper før styling..... Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg