Håkon A Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 her fant jeg alt om den http://images.google.com/imgres?imgurl=www.spoilers.com/images/miata/RearTopAll.jpg&imgrefurl=http://www.spoilers.com/miataproj.htm&h=162&w=270&prev=/images%3Fq%3Dmazda%2Bmx5%26start%3D120%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26sa%3DN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 De lyktene får du for 350,- $. Kjøp deg dempere. Langt viktigere det nå nor du skal begyne å kjøre fort. Kommer fort opp i 200 nå og da blir det ikke morro med sprettbil. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 hmm...fete fronter ja, så lenge de ikke blir overdrevent... men det jeg har lest på nettet om buthne så er ikke det firmaet helt til å stole på... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Så denne bilen til salgs i Motorbørsen, synes fronten var skikkelig lekker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by boXer Så denne bilen til salgs i Motorbørsen, synes fronten var skikkelig lekker :) Den jeg også så en plass.. Den fronten der var skikkelig pen.. :) Men, fortsatt penest med de nye lyktene.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by Åge De lyktene får du for 350,- $. Kjøp deg dempere. Langt viktigere det nå nor du skal begyne å kjøre fort. Kommer fort opp i 200 nå og da blir det ikke morro med sprettbil. Jeg kjøpte faktisk sånne lykter til min gamle MX5 fra Dealer Alternative , men de er ikke E merket og derfor ikke lovlige. Passform på delene var heller ikke akkurat noe å skryte av. Jeg har derimot hørt at det er ett firma i Tyskland som leverer konvertering til noen gamle Celica (?) lykter som man får TUV papirer på. Lykten er da firkantet, men har halve profilen i forhold til standard. BTW; Lars ..... Fronten er helt rå. Kjøp den først. Jeg kan jo i samme farten nevne at MX5`n ble levert med henholdsvis Showa og Bilstein dempere orginalt, begge er gass dempere av meget høy kvalitet. Jeg vet om mange som har kjøpt seg nye orginal dempere fremfor å gå på Koni. Jeg hadde selv 40mm H&R og Gule Koni, men fant aldri frem til den balansen jeg ville ha med mine 205/40-17" hjul. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by Gringo Jeg kjøpte faktisk sånne lykter til min gamle MX5 fra Dealer Alternative , men de er ikke E merket og derfor ikke lovlige. Passform på delene var heller ikke akkurat noe å skryte av. Jeg har derimot hørt at det er ett firma i Tyskland som leverer konvertering til noen gamle Celica (?) lykter som man får TUV papirer på. Lykten er da firkantet, men har halve profilen i forhold til standard. BTW; Lars ..... Fronten er helt rå. Kjøp den først. Jeg kan jo i samme farten nevne at MX5`n ble levert med henholdsvis Showa og Bilstein dempere orginalt, begge er gass dempere av meget høy kvalitet. Jeg vet om mange som har kjøpt seg nye orginal dempere fremfor å gå på Koni. Jeg hadde selv 40mm H&R og Gule Koni, men fant aldri frem til den balansen jeg ville ha med mine 205/40-17" hjul. Så kjørte du den vel ikke så veldig hardt heller da. Du var jo ikke så veldig høy i hatten når jeg var ute å prøvekjørte den. Hadde aldrig hatt sånt turtall på den sa du jo. En helt annen ting er at du kan ikke sammenligne en orginal mx-5 med en med turbo. Jeg har prøvd den aktuelle bilen og ville aldri kjørt denne hardt med turbo. Den ville jo sprette av veien som den var. Kjøp dempere. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by Åge Så kjørte du den vel ikke så veldig hardt heller da. Du var jo ikke så veldig høy i hatten når jeg var ute å prøvekjørte den. Hadde aldrig hatt sånt turtall på den sa du jo. En helt annen ting er at du kan ikke sammenligne en orginal mx-5 med en med turbo. Jeg har prøvd den aktuelle bilen og ville aldri kjørt denne hardt med turbo. Den ville jo sprette av veien som den var. Kjøp dempere. Hehehehe, verden er liten. Var det du som kjøpte den eller en av de som var og så på den ? Eller er jeg helt på bærtur.... ? BTW; maks turtall er ingen forutsetning for ikke å kjøre fort. Og ikke var den orginal heller ..... turbo power var det ikke, men den gikk jo godt ;) Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Originally posted by Gringo Hehehehe, verden er liten. Var det du som kjøpte den eller en av de som var og så på den ? Eller er jeg helt på bærtur.... ? BTW; maks turtall er ingen forutsetning for ikke å kjøre fort. Og ikke var den orginal heller ..... turbo power var det ikke, men den gikk jo godt ;) Var jeg som var hos deg hele natta for å kjøpe den ja. Var noe trøtt på vei hjem og trangt ble det også. Har du ikke prøvd en turbo miata har du gått glipp av noe. Den jeg kjøpte av deg gikk sikkelig dårlig selv iforhold til turbo med bare 0,4 i trykk. Lader nå 1,2. Det funker:D. Du får møte meg i drammen eller strømme en gang jeg er der så skal du få prøve. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Originally posted by Åge Var jeg som var hos deg hele natta for å kjøpe den ja. Var noe trøtt på vei hjem og trangt ble det også. Har du ikke prøvd en turbo miata har du gått glipp av noe. Den jeg kjøpte av deg gikk sikkelig dårlig selv iforhold til turbo med bare 0,4 i trykk. Lader nå 1,2. Det funker:D. Du får møte meg i drammen eller strømme en gang jeg er der så skal du få prøve. HAHAHA, så det er deg ja, så gøy :D Har du satt snelle på gamle bilen min kanskje ? Hehe, jeg drømte mye om å sette på presse, men pengene strakk jo aldri til :( Jeg sitter gjerne på en tur ja ;) Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Kjøp dempere, hva skal en med ny front hvis oddsen er stor for at en spretter ut av veien og knuser den nye fronten...... Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by larsmx5 detteer også en fet front til mx'n (bilen til han som har den første fronten) Den sorte der var tøffest synes jeg da, men den røde var også meget tøff. Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by Gringo HAHAHA, så det er deg ja, så gøy :D Har du satt snelle på gamle bilen min kanskje ? Hehe, jeg drømte mye om å sette på presse, men pengene strakk jo aldri til :( Jeg sitter gjerne på en tur ja ;) Nei solgte den på våren etter jeg kjøpte den men han som kjøpte den av meg har den enda og han har kjøpt koplett FM2 kitt fra DLRALT. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Larsmx5; du har ikke tilfeldigvis kjørt i stykker frontfangeren din i det siste? Jeg så en helt lik mx-5 kjørende nedover mot ikea på furuset med en knust fanger..... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Mars 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Originally posted by Dee Jay Larsmx5; du har ikke tilfeldigvis kjørt i stykker frontfangeren din i det siste? Jeg så en helt lik mx-5 kjørende nedover mot ikea på furuset med en knust fanger..... Nei det er ikke meg, det er mange som har sett den bilen og tror det er bilen min.... Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg