Gå til innhold

hmm.. ganske stilig farge på denne camaroen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bolgnes skrev:
Mr Transam sa vel lite om at man ikke kan si meninga si, men skal man komme med en kommentar kan man godt komme med et argument for meninga si..

Trenger jo ikke komme her og bare snakke dritt...!

helt enig! man burde vise litt folkeskikk, selv inne på forums...

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sittende og tenke "redneck" når jeg så den lakkerings jobben der. Ville heller hatt den røde vedsiden av.

Peneste jeg har sett av camaro må være en mørke blå metallic en (lignet på en av fargene som ford har...royal-ett-eller-annet, eller hva den heter. mørk blå med litt pearl i seg) i oslo med komplett RS skjørte sett rundt om, og noen fete felger. Nydelig bil. Hadde det ikke vært så vanskelig å få finansiert lån på litt eldre amerikanere, så skulle jeg hatt trans-am (igjen), eller camaro av type 82-92 modell. Digge biler. Bare ikke med sånn harry lakkering ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig å finansiere en 3.Gen Trans Am eller Camaro?

Kjøpte en -88 T/A GTA i -97 mens jeg gikk siste året på skole.

Fikk dokumentasjon fra Amcar på verdien på bilen og lånte 200.000 til å kjøpe den.

Hun som er kontakten min i banken gjorde alt for å snakke meg bort fra dette. Men når jeg hadde funne en Svart Loaded GTA med 350 og T-Tak, skulle jeg ha DEN.

Så mens ho babla om kor lite fornuftig dette var; Sa jeg til ho : "Spørsmålet mitt er bare hvilke betingelser du kan gi meg på dette billånet, bilen skal jeg ha og penger får jeg en annen plass, tenkte bare jeg fikk et bedre tilbud her."

Fikk en grei deal med dei og Drømmebilen ble kjøpt. :)

Dette er jo noen år siden men renta er jo masse lavere nå.

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blackbird skrev:
Er det vanskelig å finansiere en 3.Gen Trans Am eller Camaro?

Kjøpte en -88 T/A GTA i -97 mens jeg gikk siste året på skole.

Fikk dokumentasjon fra Amcar på verdien på bilen og lånte 200.000 til å kjøpe den.

Hun som er kontakten min i banken gjorde alt for å snakke meg bort fra dette. Men når jeg hadde funne en Svart Loaded GTA med 350 og T-Tak, skulle jeg ha DEN.

Så mens ho babla om kor lite fornuftig dette var; Sa jeg til ho : "Spørsmålet mitt er bare hvilke betingelser du kan gi meg på dette billånet, bilen skal jeg ha og penger får jeg en annen plass, tenkte bare jeg fikk et bedre tilbud her."

Fikk en grei deal med dei og Drømmebilen ble kjøpt. :)

Dette er jo noen år siden men renta er jo masse lavere nå.

hva het han du kjøpte den av?? mente jeg var i kontakt med han...

drev ikke han en side som het noe sånt som transamgta.NO eller no??? svart GTA med freske chromefelger???

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den med en kar rundt Hamar. Han hadde hatt den et eller to år.

Var en Teigen fra Østlandet som hadde hatt den lenge.

Han har en Daytona Vette no. Trur den hadde TO kompressorer!

En kamerat av meg kjøpte den av meg. Senkesett og 18" ble montert umiddelbart. Bilen ble faktisk enda tøffere. La vel ut et bilde av den på en tråd kalt "Blackbird" tidligere.

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider