Gå til innhold

VW Golf GTI 16v - my way

Ranger emnet


AudiDefender

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp! begynner å komme seg nå... var litt å gjøre på den bilen her gitt! starter iallefall lettere nå da:D

hehe det var bra det da!

 

Som jeg sa skrev i annonsen, folk med peiling på å skru burde kjøpe, eller no sånt.. hehe

 

Jeg ga opp hele bilen! Men jeg visste bare om de feilene som jeg viste deg når du var her

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
niks.. du hadde overslag i tennpluggledningene.. så jeg har byttet tennplugger, og tennpluggledningene kommer snart.. :D har forresten byttet filteret også ja..

 

åssen filter er det snakk om? har litt problemer med min jeg og.. vis den har gått på tomgang en liten stund.. da hakker det og går når jeg skal akselerer igjen.. :\

95mod Audi s6 2.2t

85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen filter er det snakk om? har litt problemer med min jeg og.. vis den har gått på tomgang en liten stund.. da hakker det og går når jeg skal akselerer igjen.. :\

 

 

greenfilteret som satt påden. var helt svart av dritt..

 

 

sjekk det, og kanskje tennpluggledningene. kanskje noe av det er feilen?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greenfilteret som satt påden. var helt svart av dritt..

 

 

sjekk det, og kanskje tennpluggledningene. kanskje noe av det er feilen?

 

hm kjøpte greenfilter kit til den (pipercross) men.. heh da går den ikke som den skal. hakker og går. .. går ureint.. så har på org. filter;) det er forskjellige tennplugg ledninger på nesten alle sylindre.. skal få tak i like.. + tennplugger. Stor forskjell på kvaliten på disse? hvor bør jeg kjøpe og hvilke merke=?

 

hvordan sitter forresten bensinfilteret til? er det nedi tanken? på enden av pumpa?... isåfall så kan det være den.. hakker på gasspådraget bare når det er lite bensin på tanken.

 

 

takker :)

95mod Audi s6 2.2t

85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

har ikke fått skrevet noe her på lenge pga at jeg har vært uten nett!hva kan man si jeg er singel igjen for å si det sånn...:) siden den gang har det skjedd en del.. i starten av august ble jeg påkjørt bakfra, og bilen ble totalvrak! jævelig typisk!! men han som kjørte på meg fikk all skyld, og bot.. endelig gjør purken noe fornuftig! så nå er jeg på jakt etter ny bil.. time will show.. utrolig synd.. ble glad i bilen jeg!:(

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilhenger av S/M?

 

Hva slags bil leter du etter nå, da? Blir det en go-bil til eller blir det en plastbåt?

 

 

 

hæ?! hehe

 

 

jeg står som karen som solgte bilen til trådstarter, så vil gjerne se den! hehe

 

Var en spesiell bil for meg og :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår