Gå til innhold

VW Golf GTI 16v - my way

Ranger emnet


AudiDefender

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal du ha :)

Fått deg pen bil til en billig penge du også! :) Olehenri solgte den ganske så billig :)

 

billig fordi jeg var så latterlig dum å betale 40 000 for en bil som hadde gått 230 000 og så gammel.. hehe.. de holder seg sYKT i pris dessa ass..

Måtte bli kvitt den fort, + at fronten til 12 000 var bortevekk, + små feil!

syns 20 er en grei pris for en slik bil je

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 000?! Koster vel 6000,- ny ?

men 16v'ne holder seg bra i pris da.. :)

 

nope, min kosta 12 000 i følge forrige eier. lyktene koster ca 10 000 har jeg hørt.. no hella shit.. drit frakke men..

har hørt rundt om og å folk sier at det ligger såpass i pris, den typen jeg hadde..

 

 

16vne er sYKE i pris!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som har 16v er det digg at de holder seg såpass da :) Men Golf II er jo generelt sett overpriset da... Synes g60'ene er verre på prisen for å si det sånn, med tanke på overhalingsintervaller på glader !

 

 

hehe, syns 16v er sykt overprisa med tanke på hvor mange rævkjørte det finnes.. jeg har ikke sett mange strøkne som er verdt prisen de er satt til..

 

men men.. jeg betaler hvertfall ALDRI 40 000 for en 86 mod golf igjen.. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... Min er jo 86 modell, og jeg selger ikke min for under 40 000 (når jeg har fått fikset lakkskadene og de små rustflekkene som finnes), og jeg vil synes at det er verdt det. Tror faktisk min er blandt de få 16v'ene igjen i landet som ikke er rævkjørt :) (importerte den i fjor, har bare hatt en ungdom som eier før, og da ble den kjørt rundt 10000km) Har faktisk blitt tilbudt 35 000 som den står nå, og den er ikke mye pen hvis man ser nøye på den... Men men, det skal fikses :)

 

så lenge den er i bra stand, og ikke rævkjørt kan de godt gå for såpass.

 

men jeg bruker hvertfall ikke så mye penger på en så gammel bil igjen, kommi meg inn på 90 tallet igjen så holder meg der..

den je har nå kjøpte jeg for 65000, 140 000 km, 93 mod, stor fornøyd med den ass- strøken! endelig en bil som holder :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, syns 16v er sykt overprisa med tanke på hvor mange rævkjørte det finnes.. jeg har ikke sett mange strøkne som er verdt prisen de er satt til..

 

men men.. jeg betaler hvertfall ALDRI 40 000 for en 86 mod golf igjen.. :P

 

gamle gti'en min var ganske så strøken :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår