Gå til innhold

VW Golf GTI 16v - my way

Ranger emnet


AudiDefender

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Bra prosjekt=) Synes det ble bra med sommerfelger og uten vinylen.

 

Nå tror jeg at jeg får hele forumet på nakken, men synes nesten at Rallyfront er litt oppbrukt, er faktisk finere med slike lykter som Jettamaster har på jettaen sin da. Hadde seff ikke sagt nei takk til slike lykter, men dog. liker de runde bedre.

 

Bilen ble MYE finere nå synes jeg, uten vinyl og rallyfront, nå ser den skikkelig, ja, Gjennomført=)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Følte at det var på tide med en oppdatering igjen nå! Siden sist så har jeg byttet tennpluggkabler, og fikset en "falskluftfeil".. det neste nå er å få byttet hjullageret på høyre side bak... hjullageret er innkjøpt, så det er bare å få tid til å bytte det..:D

 

Etter vask på Statoil Gardermoen:

 

statforan.jpg

statsiden.jpg

statbak.jpg

 

..og JA! skal skaffe meg digitalt kamera.. Sony Ericsson P900 er forbehold å ringe med:D

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sånn jeg ser bilen min når jeg drømmer bortsett fra fronten... mangler 17" og g60 plastikk da men hehe kjøper meg heller GTi før jeg investerer i min vanlige 1800 gitt ..

 

GTI er ålreit det!:D

 

Fremtidige planer DTM leppe, downforcer (eller tilsvarende] bak, 3 rillers grill, clean bakluke, solfilm... pluss, pluss... har god tid jeg:D

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Skjer det no nytt med han Halvor a? ( Halvor = navnet som tidligre eier før meg satt på bilen.. Førbæinna kvinnfolk! Hehe )

 

ting går sakte fremover akkurat nå..mye jobbing!skal bytte hjullager først vaffal..planene fremover er stereo, overhaling av motor, bonrath-visker og proffsoting av rutene..:D håper er bilen er strøken til et av treffene i sommer..menmen tar ting som det kommer :)

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting går sakte fremover akkurat nå..mye jobbing!skal bytte hjullager først vaffal..planene fremover er stereo,og overhaling av motor..:D håper er bilen er strøken til et av treffene i sommer..menmen tar ting som det kommer :)

 

 

hehe! godt det er fler!

 

Jobber du btw med en Mats Berntzen?

Han har akkurat starta i Adecco på Gardermoen

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

i helga fikk jeg (endelig) gjort litt på bilen..:D

 

begynte med å bytte hjullager.. men i det jeg fikk av kalipteren så viste det seg at bremseklossene bak var helt utslitte.. dermed ble det bytte av bremseklosser også!

 

hjullager/bremseklosser

hjullager.jpg

 

hjullager2.jpg

 

hjullager3.jpg

 

etter at dette ble gjort, så var det bytte av starter som stod på dagsorden.. etter masse slit, MYE 5-56 og rå muskelkraft ble dette også ordnet.. :D

 

starter

starter.jpg

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår