NilsR Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 @E-K Racing Har sendt deg en melding. Er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 er den til salgs? isåfall pris?hva er spec på den, og hvor mye kosta jobben med matriell hos SPM? Er nok ikke til salgs gitt;) Har jo akkurat kjøpt den! Specs er: -46mm innsugsventiler -42mm natriumkjølte eksosventiler -doble ventilfjærer med aluminium retainers -pluggene er flytta litt innover i toppen, for å få mer sentrert plugg. -ingen gummimellomlegg under løfterne, og stålkopper på innsugsventilene -maks overdim på porter -toppen er plana 6mm og det er frest opp større forbrenningsrom som skal gi bedre sqish effekt. -SPM TU117 kamaksel og justerbart kamedrev med runde tenner og 32mm bredde Toppen skal da ihvertfall være god for 600hk, og er først og fremst laget for stor turbo og rett-frem-kjøring, men jeg skal prøve å få den kjørbar for det... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Er nok ikke til salgs gitt;) Har jo akkurat kjøpt den!Specs er: -46mm innsugsventiler -42mm natriumkjølte eksosventiler -doble ventilfjærer med aluminium retainers -pluggene er flytta litt innover i toppen, for å få mer sentrert plugg. -ingen gummimellomlegg under løfterne, og stålkopper på innsugsventilene -maks overdim på porter -toppen er plana 6mm og det er frest opp større forbrenningsrom som skal gi bedre sqish effekt. -SPM TU117 kamaksel og justerbart kamedrev med runde tenner og 32mm bredde Toppen skal da ihvertfall være god for 600hk, og er først og fremst laget for stor turbo og rett-frem-kjøring, men jeg skal prøve å få den kjørbar for det... ok...hvor mye måtte du betale for herligheten? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg