Antyoui Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Fant det engang på en webshop men husker ikkje kor notin Noen som vet om en bra plass å handle det på? Finnes det øyelokk som dekker blinklysa oxo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 øyelokk som dekker blinklysene på P10, får du hos http://www.autospar.no men prisen er på 599kr + frakt... her er bilde av lyktelistene: http://www.autospar.no/LB2270.jpg det ligger under: Eksteriør > Lyktespoilere > Nissan har selv tenkt til å bestille derifra, men blir ikke før til våren... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 de øyelokkene jeg fikk fra autospar passet særdeles dårlig, måtte tilpasse dem selv. men så fant jeg ut en ting en stund senere, blinkelysene for P10 91-93 er forskjellig fra P10 93-96 modellene. de første modellene før 93 har en gummikant rundt blinkelyset som gjør at øyelokket ikke passer så godt. men dette er enkelt å fikse enten med å skjære ut øyelokket eller ta vekk den gummilista på blinkelyset. en annen forskjell er at modellene før 93 har helt hvite blinkelys fremme, mens modellene etter 93 har gult inni. dette er pga at før 93 har en slags netting rundt den gule kuppeln inni blinkelyset. rett meg hvis jeg tar feil, men hvertfall slikt ejg har sett på alle de forskjellige modellene hittil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 de øyelokkene jeg fikk fra autospar passet særdeles dårlig, måtte tilpasse dem selv. men så fant jeg ut en ting en stund senere, blinkelysene for P10 91-93 er forskjellig fra P10 93-96 modellene. de første modellene før 93 har en gummikant rundt blinkelyset som gjør at øyelokket ikke passer så godt. men dette er enkelt å fikse enten med å skjære ut øyelokket eller ta vekk den gummilista på blinkelyset. en annen forskjell er at modellene før 93 har helt hvite blinkelys fremme, mens modellene etter 93 har gult inni. dette er pga at før 93 har en slags netting rundt den gule kuppeln inni blinkelyset. rett meg hvis jeg tar feil, men hvertfall slikt ejg har sett på alle de forskjellige modellene hittil Da passer dem vell bra på 95modellen min :) Dei såg ikkje så værst ut heller! fant en universal dtm-spoiler på autospar...http://www.autospar.no/DTM02.jpg Kanskje det hadde vert et alternativ til laguna leppe som er f*** vanskli å få tak i....noen som har sett den type spoiler irl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Jeg har gummikant rundt mitt blinklys, og jeg har en 96-modell. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Hvor kjøper dere lakk til å lakkere øyelokk eller modifiserte griller? Om bilen er hvit er det jo ganske greit, men hva om bilen har en litt spesiell farge? Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 For å få originallakken, oppgir jeg fargekoden til bilen til en lakkforhandler, feks. Fargerike. Da får jeg lakken på en sparyboks til ca kr 176,-. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 ok, det er ikke verre nei, trodde det var dyrere med original-lakk :] Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Jeg har gummikant rundt mitt blinklys, og jeg har en 96-modell. jupps, mulig jeg tar feil ang. det. men de lyktene jeg fikk når jeg byttet hadde bare en veldig smal gummilist som gjorde at det ble en stor åpning rundt lykta. her er hvertfall 2 bilder av de forskjellige...er Veng deler, så mulig det er noe annet med orginalt ;) 93-96 91-93 men siden dem har forskjellige lykter, så må jo orginal lyktene være litt forskjellige også, dem tar vel ikke å lager lykter etter som dem selv vil og tenker? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg