ehrnst Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Misunnelige folk? Biltjuver? Ser egentlig ingen ulemper, jeg:D Må nesten spørre noen med peil på Alfa om det. faen meg morro bil for lite pæng da, men hvordan er det å turbo-konvertere disse bilene?må jo ha pustehjælp :titties: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 var så heldig å finne en 87 Mazda Rx-7. Gått 125.000km. En onkelen min kjente som skulle selge den... den hadde vært inne på verksted og tatt alt av service. Han skulle ha 50.000 for den... høres det greit ut egentlig? det var 150hk i den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 var så heldig å finne en 87 Mazda Rx-7. Gått 125.000km. En onkelen min kjente som skulle selge den... den hadde vært inne på verksted og tatt alt av service. Han skulle ha 50.000 for den... høres det greit ut egentlig? det var 150hk i den... Knallbil!! Den gullfarga? Uansett: Ikke gjør rånebil av den... Det er den alt for bra til! RX7 har geniale kjøreegenskaper, og veier lite, så den går bra med 150hk. Det du skal vite, er at du skal være snill mot motoren. Wankel er ikke det mest slitesterke. Du må vente med å kjøre til den er varm, være nøye på olja, etc. Er du ikke det, må du overhale ofte... Dette er egentlig ikke en anbefalt førstebil, hvis du ikke kan holde deg i skinnet på veien eller skru... Men hvis du tar vare på den, er det en juvel! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Er ikke de gamle 626`ne RWD da? doh Jo, det stemmer... ikke alle 626 har feilhjulstrekk Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg