Hot Rod Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Hva bruker dere til å slipe ned tinnet etter tinnsparkling? Jeg har en karosserifil som "rasper" bra unna, men det er vanskelig å få "dreis" på det dersom flaten som skal slipes er loddrett eller går skrått oppover. Går det an å bruke flapdisc eller noe slikt på vinkelsliperen? (Jeg har god lufting og maske med aktivt kullfilter, så partikkelstøvet er ikke noe problem.) Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Har selv brukt flatfil med bra resultat, for den siste finishen kan du jo bruke en slik båndsliper eller en dremel, har selv fått det ganske fint med dremel Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Har prøvd det en gang på skola, og da brukte vi bare karosserifil/rasp mener jeg å huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Leste om dette en gang.. (Right on, tror jeg) De brukte filer/rasper på en bil de tinnet... Du kan jo prøve å tinne litt på skrapmetall og teste ut flap-disc.. mulig du får bra resultat! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hva bruker dere til å slipe ned tinnet etter tinnsparkling? Jeg har en karosserifil som "rasper" bra unna, men det er vanskelig å få "dreis" på det dersom flaten som skal slipes er loddrett eller går skrått oppover. Går det an å bruke flapdisc eller noe slikt på vinkelsliperen? (Jeg har god lufting og maske med aktivt kullfilter, så partikkelstøvet er ikke noe problem.) Karosserifila er det beste til tinn. Med en god del trening ..... Ikke bruk vinkelsliper/flapdisk, da får du bare en veldig ujevn overflate etterpå. Rondellsliper med grovt papir duger bra. 60 korning!! Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 går veldig fint m rasp. blir meget bra resultat av å bruke det. jeg har brukt det en gang, å var lett å bruke sunes jeg Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg