Mondeo Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Folkens. Gå inn på gjesteboka på http://www.henningsolberg.com, og les hva Gry M fra Mandal skriver der... Skikkelig lur dame :rolleyes: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 hehe..dama er gal;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 ikke den skarpeste kniven i skuffen.....kanskje ikke på kjøkkenet en gang..... :rolleyes: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Legger det inn her jeg: Jeg synes det er fælt at enkelte lever ut sine egotripper uten å tenke alle som lider i verden. Tenk bare på hva pengene i Hennings budsjett kunne gått til. Han kunne redde mange fra lidelse og død og trygget hverdagen til mange mennesker. Men neida, disse pengene går til forurenset aktivitet i naturen. Hadde du vært mann nå, så hadde du donert alle disse pengene til en organisasjon som indremisjonen eller redd barna. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 enkelte folk er rett og slett bare hjernedøde...! kanskje a er aktiv bruker av notin hehehe.... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Legger det inn her jeg: OMFG!!! Hva hjelper de penga a!?!? Da er det vel bedre å gå til Bill Gates å fortelle han at man nå bruke noen av penga han har på bok til det isteden. La nå stakkars Henning få kjøre rally ifred!! Makan!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Greit nok, dama har et poeng når hun sier at pengene kunne gått til å hjelpe mange andre. Men det kan jo strengt tatt "alle" penger her i verden brukes til. Henning Solberg sitt rallybudsjett er vel ikke det som rammer den tredje verden verst akkurat. Hadde hu dama virkelig brent for saken kunne hun sagt opp internettabbonementet sitt, solgt pc og hus for å dra til Zimbawe for å hjelpe de trengende selv istedet for å kjefte på andre. Sånne venstreraddiser som hu der har jeg lite til overs for... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Hehe, det var teit ass :) Like gøy når alle skal hjelpe flomofrene i Asia men ikke gidder noe lenger når resten av verden kommer inn i bildet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Greit nok, dama har et poeng når hun sier at pengene kunne gått til å hjelpe mange andre. Men det kan jo strengt tatt "alle" penger her i verden brukes til. Henning Solberg sitt rallybudsjett er vel ikke det som rammer den tredje verden verst akkurat. Hadde hu dama virkelig brent for saken kunne hun sagt opp internettabbonementet sitt, solgt pc og hus for å dra til Zimbawe for å hjelpe de trengende selv istedet for å kjefte på andre. Sånne venstreraddiser som hu der har jeg lite til overs for... :rolleyes: Word! Møkkafolk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Gry Målstad får sikkert mange tøffe SMS nå for tia :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Det er bare idiotisk å rakke ned på hu. Det Minner meg kanskje noe om janteloven fra den tiden jeg gikk på skolen:) Hvis det er noen som skal ha skylda for de enorme budsjettene, så er det først og fremst sponsorene, og ikke utøverne. Jeg synes det var veldig mange bra svar på det innlegget. Kunne ikke sagt noe bedre selv, og dette sitatet likte jeg best. "Du trenger en skikkelig mann, som kan få ett smil på ditt sure fjes" Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 det dumme inlegget faller på sin egen urimlighet. henning får jo pengene bare fordi sponsorne vil ha reklame på en bil som vises i løypa. hadde henning brukt pengene på indremisjonen hadde det jo vært svindel! da hadde jo sponsorne betalt for en "vare" de ikke fikk. greit nok med miljøvern og indremisjon, men det er lov og bruke hodet for det. møkkakvinnfolk. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 jeg er enig med resten av dere..den kunne hu spart seg...gud hjelpe meg altså...har ikke ord :rolleyes: jaja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Det er godt at ho ikke blir hørt... Skulle alle i verden levd som oss i "vest" hadde ikke akkurat de ressursene vi har tilgang til holdt lenge, også hadde dobbelt så mange død... Men det er slikt sånne luringer ikke tenker på.... Hadde de greid å tenke litt lenger enn nesa rekker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hoho Sitat: bøy deg ned å løp med hodet rett i veggen! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg