eGtTurbo Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 noen som vet hvor styringen til kjøleviften sitter? Idag kokte den nemlig mens jeg var inne på butikken en snar tur.. da jeg kom ut var den varm og viften gikk ikke! Viften styres vel ikke av termostaten? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 På radiatoren (passasjersiden av den) står temperaturbryteren, og denne er direkte koblet til viften (99% sikker). Det er godt mulig at denne er iorden, da det alt for ofte begynner å eire på kontaktene på ledningsiden av denne. Har hatt litt trøbbel selv med dette, så jeg ville ha sjekket denne kontakten først og fremst. Om den er eiret, kan det være en fordel å klemme sammen kabelfestene litt, slik at det blir god kontakt, samt å spraye litt WD-40 eller 5-56 i kontakten for å rense denne. Er desverre mulig at bryteren er ødelagt også. Men først og fremst tipper jeg på dritt og eiring i kontakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg