AnDtHo Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Det blir streetmeet Lørdag 16. April på metrosenteret Lørenskog.. Adressen til metrosenteret: Solheimveien 85-87, Metro Senter, N-1473 Lørenskog Klokken 21.00 ca.. :) Diskuter det her.. Edit: Hvis onkel blå kaster oss bort fra metro drar vi til Ikea Furuset!! :) MEGA EDIT: Politiet vet alt om meetet! Les mer her.. "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Gleder meg allerede... håper på fint vær.. :D - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Endelig streetmeet ,,gleder meg skikkelig..... jippppiiiiiiiiiiiii Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Hehe..dette høres gøy ut!! jeg møter opp...desverre uten bil..for bobla står på bukker for tida grunnet skifting av kasse og litt småtrimming av motor så om ingen har en garasje å låne bort over en ukes tid ser det dårlig ut!! orker ikke stå ute mer å skru..detta drittlandet er for kaldt på vinteren for det, sorry at jeg sier det. Er vi for ellr imot purken her?? har vi tenkt å opplyse dem ellr ikke?? for har en 125 cc gocart stående hvis noen er keene på litt motorshow, kanskje på et litt annet plan ellr syns dere det sklir helt ut?? jaja...syns bare det er trist at jeg og gutta ikke får stilt opp med bilen liksom..(vi restaurerer en 69 boble sammen...si deres mening da. :rolleyes: Vi kommer uansett :D (flaut flaut, men kan noen forklare meg hvordan jeg legger ut bilde av ting på profilimagen??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 (flaut flaut' date=' men kan noen forklare meg hvordan jeg legger ut bilde av ting på profilimagen??)[/quote'] Eh, mener du det lille bildet alle har under nicket sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 så om ingen har en garasje å låne bort over en ukes tid ser det dårlig ut!! Jeg kan høre litt med en kamerat, han har to :) hehe ( Ealoken som er hos HM, ) Mvh Erik - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 hmm....har jo fri jeg da! pluss at jeg har slektinger på lørenskog så...:D hehe, viss bare bilen blir ferdi snart så------hadde vel vert fett å raist der ja.....:D Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 hehe...det stemmer adeel..og sa du TO garasjer Erik??? hmm...spørs vel om han vil låne bort en av dem?? hadde jeg hatt en garasje kunne jeg stått LENGE å skrudd!! Hadde det bare ikke vært for kulda i detta landet her så.. helpme me, please!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 hehe...det stemmer adeel.. Gå inn på Kontrollpanel (ligger oppe i menyen) > Og fra venstre meny er det et valg som heter "Rediger avatar". Det er denne du går på :) Sier den at bildet ditt er for stort kan du prøve å minske den enda mer, er ganske lite bilde som tillatt å ha som bilde under nicket (som kalles en avatar :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Takk for hjelpa Adeel :) ..da var det i boks og..hehe!! men har fortsatt et problem med bilder...får ikke lagt dem inn på tråder..og på regler for innlegg er det det eneste jeg ikke kan, å legge til vedlegg!! hvorfor er det sånn?? (nå er jeg ganske ny her så spørsmålet virker vel någet dumt for mange, men..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Takk for hjelpa Adeel :) ..da var det i boks og..hehe!! men har fortsatt et problem med bilder...får ikke lagt dem inn på tråder..og på regler for innlegg er det det eneste jeg ikke kan' date=' å legge til vedlegg!! hvorfor er det sånn?? (nå er jeg ganske ny her så spørsmålet virker vel någet dumt for mange, men..)[/quote'] Klikk på meg og les & lær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Takk for hjelpa atter en gang;)...da prøver jeg å legge inn bilde på en ellr annen tråd her bare for å se om jeg får til :o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Back til topic :D Jeg stiller nok jeg også, endelig et Streetmeet :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Visst feen stiller man opp ;) - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Triller seff innom.. Er jo rett bort gata :) http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg