Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra oslo:

Kjør mot Trondheim. Ta av mot lillestrøm der 4 felt blir til to på E6n, ta av mot skårer. Til venstre i første rundkjøring og rett frem i neste. Da er du fremme, metro er den store mursteinsbygningen til høyre. Se bildet over. Kjører du forbi McD har du kjørt for langt. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fælt som folk her skulle være redd for politiet hele tiden da,

dem er da ikke så farlig da.........

Vis noen driver å burner å Policen kommer i mondeon/almera sin så er det jo bare å gjøre slik vi/dere gjorde sist gang obs Lillestrøm i fjor der folk flokket ser rundt Police bilen så den bilen som drev å burner kunne stikke av før politiet rakk å ta skiltet/sjåføren....

Det finnes veldig mange forskjellige politimenn da, noen er virkelige rasshøl men andrs faktisk er ganske allright..........

Når vi snakker om rasshøl en kamerat av meg fikk advarsel av politiet fordi han tok en skarp i sving i 50 Km/h i 50 sone da...

Rasshølet av en Police mann mente at han hadde sladde rundt svingen fordi de mente at han hadde gjorde...

Men det som var sant var at fjæringen på min kamerat sin bil er ekstremt myk så det ser ut som han gir på som fff.. rundt svinger på grunn av at fjæringen var så myk....

Kameraten min prøvde å forklare det for politiet at han er ekstremt myk fjæringen, men policemannen praiket jo bare dritt da...

Så det endte opp med en advarsel....

Jeg skal vedde på at vis det var en 50år gammel kar som hadde gjort det så hadde policen bare gitt f........i det.....

Mens andre police menn bare gir f.....

Vis du kommer litt fort rundt svingen........

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens. les denne artikelen RB

Politiet har vist om dette en god stund, men BIlforumet.net har fått PR. De vet alt om hvor vi skal dra vidre osv..

Ps. politiet har helikopter.

Men oppfører vi oss pent så kan vi jo bli der, så folkens, spar på gummin!!!

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens. les denne artikelen RB

Politiet har vist om dette en god stund, men BIlforumet.net har fått PR. De vet alt om hvor vi skal dra vidre osv..

Ps. politiet har helikopter.

Men oppfører vi oss pent så kan vi jo bli der, så folkens, spar på gummin!!!

Mvh Erik

Jepp... Står jo rimelig svart på hvitt at de ikke vil gripe inn så lenge alle oppfører seg, og det er jo planen ;)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har mottatt tips om et såkalt "street racing"-løp fra Lørenskog til Lillestrøm lørdag kveld. Med topptrimmede biler skal ungdom konkurrere på vanlig vei.

Godt de har fantasi. Er vel ingen her som har nevnt streetracing? Bare litt burning er det jeg har fått med meg..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt de har fantasi. Er vel ingen her som har nevnt streetracing? Bare litt burning er det jeg har fått med meg..

Politiet skal nå også ha fått tips om et ulovlig gateløp fra Lørenskog til Lillestrøm, der unge, ellevi...

tror ikke de har fått tipset fra bilforumet

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi skal vel gi litt mer kreditt til politiet enn at dem tror vi drar hjem å legger oss? Et par hundre biler som føyer seg uten diskusjon og alle kjører etter hverandre samme vei??

Til og med dem skjønner at vi bare flytter på oss! ;)

so? poenget er at vi drar et annet sted OM de viser oss bort, ikke for å gjøre ulovlige ting, men for å ikke ha spoila hele kvelden og to uker med mekking i forveien

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Ps. politiet har helikopter...
De kunne gjerne ha trehjulsykkel for min del, ALT tar igjen min bil :-)

Som sagt før i tråden jeg kommer ihvertfall ikke til å burne eller kappkjøre, er kanskje ganske forståelig med tanke på at jeg har 50Hk +nå blir det full bil (4 stk) som er med meg!

Har fått midlertidig montert anlegget og er svært fornøyd selv med skikkelig jallamekk løsninger...

Selv om folk har utrolig lyst til å burne, så klarer dere vel å holde dere imorgen? Hadde vært så kjipt hvis det ikke blir noe av pga at noen vil svi gummi :-(

Noen andre som har lagt merke til at i artikklen så er det bilforumet.nett med 2 t'er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes veldig mange forskjellige politimenn da, noen er virkelige rasshøl men andrs faktisk er ganske allright..........

Når vi snakker om rasshøl en kamerat av meg fikk advarsel av politiet fordi han tok en skarp i sving i 50 Km/h i 50 sone da...

Rasshølet av en Police mann mente at han hadde sladde rundt svingen fordi de mente at han hadde gjorde...

Men det som var sant var at fjæringen på min kamerat sin bil er ekstremt myk så det ser ut som han gir på som fff.. rundt svinger på grunn av at fjæringen var så myk....

Kameraten min prøvde å forklare det for politiet at han er ekstremt myk fjæringen, men policemannen praiket jo bare dritt da...

Så det endte opp med en advarsel....

Jeg skal vedde på at vis det var en 50år gammel kar som hadde gjort det så hadde policen bare gitt f........i det.....

Høres kjent ut...

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår