acoupe Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg er med... regner med at du får me deg så mange folk som mulig ? 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvem er med på at folk nord for Lillehammer og i nærheten møtes på strandtorget og kjører sammen derfra til hamar ? med på den je! -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 regner med at du får me deg så mange folk som mulig ? Ska prøve å få med noen ja.. ;) Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Ska prøve å få med noen ja.. ;) FØRST må du få lappen da :D -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 FØRST må du få lappen da :D Jobber med saken ;) Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Tror jeg hittil har fått med 3 biler tillegg til meg....så det er sagt ! 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Tror jeg hittil har fått med 3 biler tillegg til meg....så det er sagt ! har prøvd sjøl, men folk er så sære.. skikkelig bil intressert, men gidd ikke å dra på treff! tosker! hehe Fått bekrefta i dag at jeg har fått fri så je kjæm! -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 men så var det det med kvalitet da.. Kvalitet ?? man bruker ikke ordene kebab og kvalitet i samme setning! http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Kvalitet ?? man bruker ikke ordene kebab og kvalitet i samme setning! Joda.. Enten så har du den kebaben alle frykter, den du blir syk og sur av, eller så har du den som er veldig god og ikke banker ihjel immunforsvaret ditt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 det er en egen kebabtråd der slikt kan diskuteres...hihi ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9-3ss Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Synes kanskje plassen ved Metro er ett u lurt sted og være . Nærme Lørenskog Lensmannskontor ,og det bor mange mennesker på Metro som kommer til og sende klager til onkel p. nede ved mc donald på lørenskog er det en stooor plass også .der er det i hverfall ikke til bry for de som bor i området, og da slipper vi kanskje klager . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Synes kanskje plassen ved Metro er ett u lurt sted og være . Nærme Lørenskog Lensmannskontor ,og det bor mange mennesker på Metro som kommer til og sende klager til onkel p. nede ved mc donald på lørenskog er det en stooor plass også .der er det i hverfall ikke til bry for de som bor i området, og da slipper vi kanskje klager . Vi har tenkt på det, men plassen ved McD tar ca 25-30 biler, parkeringa ved metro tar ca 200 hvis vi bruker plassene rundt enteret. ingen trenger å klage på oss hvis vi oppfører oss. Politiet kan ikke be oss om å fløtte oss hvis vi ikka plager noen.. Det er et fritt land og det er en åpen parkering! :) Dessuten er ikke poltikammeret på lørenskog åpent i helgene, da oppererer de utifra Lillestrøm kontoret.. "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9-3ss Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Vi har tenkt på det, men plassen ved McD tar ca 25-30 biler, parkeringa ved metro tar ca 200 hvis vi bruker plassene rundt enteret. ingen trenger å klage på oss hvis vi oppfører oss. Politiet kan ikke be oss om å fløtte oss hvis vi ikka plager noen.. Det er et fritt land og det er en åpen parkering! :) Dessuten er ikke poltikammeret på lørenskog åpent i helgene, da oppererer de utifra Lillestrøm kontoret.. På baksiden rundt det hvite bygget ved mc donald er det jo masse plass ,og da har vi plass fra mc donald og under broen og bort til det hvite bygget der . det er bare en idee for og slippe bråk . men uansett hva det blir til så kommer jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 På baksiden rundt det hvite bygget ved mc donald er det jo masse plass ,og da har vi plass fra mc donald og under broen og bort til det hvite bygget der .det er bare en idee for og slippe bråk . men uansett hva det blir til så kommer jeg . Hei. Hva med å ha McD som back up plan? Hvis/når politiet jager oss fra Metro, så cruiser vi en runde til f.eks Karihaugen. Opp og over motorveien og tilbake igjen til McD. Hvis alle er enig om dette, så slipper vi å måtte bryte opp tidlig pga. vi blir jaget. Alle vet om backup planen, og ingen roter seg vekk/drar hjem. :) mvh Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Hei. Hva med å ha McD som back up plan? Hvis/når politiet jager oss fra Metro, så cruiser vi en runde til f.eks Karihaugen. Opp og over motorveien og tilbake igjen til McD. Hvis alle er enig om dette, så slipper vi å måtte bryte opp tidlig pga. vi blir jaget. Alle vet om backup planen, og ingen roter seg vekk/drar hjem. :) mvh Vi har diskutert Vallhall som back-up.. Så slipper vi å flytte oss 1 km eller 2 og bli fløttet igjen liksom... Ligger litt mer mot sentrum... Perfekt back-up plass mener jeg. Og som nevnt, vent litt med burningen til alle får samlet seg... Så får vi hvertfall snakket litt og sånt før vi evnt. blir jaga vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg