Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

hadde jo igrunn vært flott om noen hadde tatt initiativet til og lage en plakat akkurat ved innkjørselen til metrosenteret, at burning, flaskeknusing og forsøpling ikke var lovelig inne på treff-ommerådet.

Det kan jo kanskje resultere i litt mindre bråk og smeltet gummi..

Kan bli vanskelig, det er en stor plass med ca 8 innkjørsler..:rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til alle som ikke er kjent på metro.. Metrosenteret er ganske stort og parkeringen går rundt hele bygget, i de øverste ettasjene på metro er det leiligheter, det er også en blokk men leiligheter på sørsiden..

 

Blokker merket med rødt, best parkerings-sted med svart..

metro16april.jpg

 

Jeg foreslår av prøver å holde oss på den siden som ligger mot hovedveien, der er det en del bråk fra motorveien fra før pluss at det ikke er noe bebyggelse.. Så bør det gå lenger før noen irriterer seg..:)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir feil å si da det ligger TONNEVIS med leiligheter på samme side da, over selve senteret....

 

Edit: Så du skrev det, men alikevel så peker noen av terassene osv ut mot der meetet vil være, så bråk blir det nok alltid for dem ;)

Hvis vi er heldig så klager de på den siden mindre en hvis vi hadde stått midt i mellom alle blokkene jeg merka med rødt! :)

 

Eneste er at det ligger en kinarestaurant på den siden ut mot veien.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi er heldig så klager de på den siden mindre en hvis vi hadde stått midt i mellom alle blokkene jeg merka med rødt! :)

 

Eneste er at det ligger en kinarestaurant på den siden ut mot veien.. :rolleyes:

 

Jepp, og en bar \ pub, får bare håpe at alle berusete folkene klarer å holde seg vekke fra oss ;)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og en bar \ pub, får bare håpe at alle berusete folkene klarer å holde seg vekke fra oss ;)

Eneste er om de på kinarestauranten ikke liker at vi bråker foran shappa dems og ringer snuten.. Vi får passe på å spise der allesammen så blir de sikkert fornøyd.. hehe.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste er om de på kinarestauranten ikke liker at vi bråker foran shappa dems og ringer snuten.. Vi får passe på å spise der allesammen så blir de sikkert fornøyd.. hehe.. :)

 

hehe. tar med en bab fra minutt og eter der. hehe..

 

det blir nok meget bra på Metro.

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg eter der.. aldri blitt dårlig av babben der..

 

Er nok bare du som er heldig, er minutten og Charlies jeg prøver å styre unna, blir alltid ett lite besøk på potta etter å ha spist der. Blir forøvrig små dårlig av Mc Donalds maten på Strømmen og jeg notin

 

Jeg tror dette treffet her blir bra, og uansett hvor folk parkerer osv så kommer nok Politiet ganske fort for å sjekke ann stemningen blant oss, men da får jeg vel ta en liten prat med dem. De kjenner nemlig meg og min bil nå knock

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spist der maaaaaaaaaaaaaaange ganger altså... aldri blitt dårli. men nok om bab.

 

 

Treffet blir bra :D folk virker sulten på et ordentli treff..

 

jeg er da hvertfall klar. Blir en del folk fra mjøs området som kommer i kollone nedover,skal først på messa litt tidlig så blir det noe felles mat greier etpå. Får se hva folk ønsker osv. så blir vi vel cruisen litt rundt omkring til kl 21 og vi gjør en felles ankomst på metro senteret doh hihii

 

G L E D E R M E G S Y K T ! ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var kokkkaaa 21.00 jajaaaa

 

hvis du lesere hele tråden så står det kl 21.00 CA(ca) ca quater +/-

 

hey......

 

 

Slenger med med deg nedover jeg! jeg og dama! :D:D sombrero

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår