Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ikke se bort i fra at det kommer noen biler fra østfold på shell i strømmen heller... Siden vi ikke kan veien til metroen ordentlig:p ...eller i det hele tatt, hihi.p

supert (Y)

tenk dere 150 biler i en laaaaaaaang kolonne fra shell på strømmen og til metro? enkelte biler sperer av rundkjøringer så det blir fri vei for alle :D

¨

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det streetmeet snart? :rolleyes:

Er vel ikke til å stikke under en stol at jeg kommer til å være på Shell på strømmen en god tid i forveien så lenge værer tilsier at det er mulig sombrero

Men kan vi ikke sørge for at de få som skulle møte opp tidlig på metro heller setter kursen mot Shell på Strømmen i påvente på at tiden blir inne? Politiet i Lørenskog er skikkelig agressive mot fete biler og ungdommer bak rattet. Merket det seinest i går kveld eller hva Rage, Dr Bass osv? angry

Ja eller hva mener du. Snut er snåle saker sier jeg bare :) Spesielt dem i lørenskog. :D

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuten kjeder seg helt klart i detta landet her :knob: ...og ikke nok med det, men dem kjører jo rundt å snoker etter oss istedet for å finne ut om drap og voldtekter rundt omkring!! anger2

Blei kanskje litt usaklig i forhold til posten her nå men blir bare så irritert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta med meg en av bilene mine og komme nedover! Se om jeg får med meg noen flere! Regner med at min Volvo med V8 blir hjemme da burning og leking ofte skjer med denne! ;) Vil jo ikke stenge dette pga min barnslighet!

Viva La Burned Rubber!

Hva er det jeg hører! Ta med 280n!! hehe.. Volvo med V8 er kult..:)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er litt begrenset hvor mye plass det er på shell men, vi har jo parkeringa bak senteret og, ved Rimi på strømmen. Der har det jo også vært streetmeets før, så der går det ann å parkere.. Bare jeg slipper å kjøre på hølete veier jeg, så er jeg fornøyd (ja, lavere blirn)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta med meg en av bilene mine og komme nedover! Se om jeg får med meg noen flere! Regner med at min Volvo med V8 blir hjemme da burning og leking ofte skjer med denne! ;) Vil jo ikke stenge dette pga min barnslighet!

Viva La Burned Rubber!

DU MÅ Komme med V8n!!!!!!!!!

Har gleda meg til å se denna doningen :D

En laaaang kolonne rundt i distriktet hadde vært siiiinsyktbra. 100- 150 biler på en rekke. Smooooth....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU MÅ Komme med V8n!!!!!!!!!

Har gleda meg til å se denna doningen :D

En laaaang kolonne rundt i distriktet hadde vært siiiinsyktbra. 100- 150 biler på en rekke. Smooooth....

Stakkars folk som bor rundt der.. hvis det kommer 150 rånere etterhverandre ;)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars folk som bor rundt der.. hvis det kommer 150 rånere etterhverandre ;)

Tenk dere kaos da. Hadde vært jævlig bra. Men tviler på at det kommer så mange som 100 stk til shell på strømmen? :) Men kommer det 100 så er jo det drit bra.

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår