Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Folkens! Kan vi ikke være ålreite og droppe alkoholen denne gangen?

 

Hver gang det er streetmeet er det sinnsykt mange som klager over at det ligger glass over alt og at folk lener seg mot biler og lager riper osv..

Men like fordømt er det likevel noen som drikker å raver rundt dritings!!! :rolleyes:

Jeg kommer ikke til å være der lenge hvis det blir sånne tilstander på metro, er ikke interresseret i riper i lakken eller pungterte dekk..

 

Jeg tror og regner med at snuten lar oss være i fred hvis vi er en bilintererresert gjeng som driver med, ja bil! Men hvis det blir russetreff tilstander er det ikke rart vi blir kasta bort!

 

QUOTE]

kunne ikke sagt det bedre selv! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når det gjelder kåring av bil kan jeg kanskje ordne noe, hva er reelle kategorier? Jeg kan gå rundt på treffet og kikke litt på bila, så kan jeg få med meg noen tilfeldige på treffet som jury.. :)

 

Hei.

 

Jeg synes heller vi lager en tråd for hver kategori. Lar tråden gå i f.eks 3 dager, så folk kan legge inn bilder av biler som de mener passer inn, og etter 3 dager lager vi en poll på samme tråden. Så lar vi den gå i 4 dager så folk kan stemme, og så har vi resultatet. "Peoples Choice" i alle kategorier (wow!, er dette demokratisk, eller?).

 

Jury på treffet er ikke så lurt. Bedre å utnytte forumets avstemnings-funksjon.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vi skal ikke lage litt premiering etter treffet? Kuleste bil, kulest hjul, penest motor-rom, styggest bil, etc...

 

Premien kan jo være cudos på forumet. Kom med ideèr til kategorier. Så setter vi opp en poll hvor vi kan stemmer en ukes tid.

 

Thoughts?

 

mvh

 

Og så må vi lage "på vei til meet" film igjen. Det var gøy !

 

Tror jeg skal hevde meg på i "styggeste bil" og "billigste hjul" kategorien :D Trenger noen pokaler jeg også :D

 

Angående alkohol og lignende. Syns det er barnslig av folk å bli gale idioter så fort de hører at noen skal ta seg en øl. Det finnes faktisk folk som er litt eldre enn 14 og kan sette seg på en pub i sola med en øl og chilinøtter. Men er 100% enig med folket at fyll er uønsket på treffet. Tar ikke purken av seg fyllefanter så gjør vi det.

 

Kanskje vi burde ha en promillegrense på treffet :D

 

Vi fra vinger gleder oss :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart folk fortjener en liten øl på en lørdag men det erforskjell på å nyte til maten enn å droppe maten for en kasse!

Dessuten kommer det folk under 18 som drikker og raver rundt er det jo ikke vårt ansvar men politiet. Men skygger ikke unna at jeg kan hjelpe til med å få dem bort. Håper dem ikke blir hissige for jeg har null toleranse da det kommer til drittsekker av noen småbarn! Er selv 26 og veier 100 og jobbet som vakt en del ganger så noe skal jeg få til! ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner vel med at vi stiller med noen biler....hvis vi klarer å rive oss løs fra candy shop i langhus...:)

 

Blir vel grilling der ute med teamet....hvis noen er i det område er dem velkommende...

 

Jeg stiller med bil for dere Eye Candy =) når er grillinga? mulig jeg får drassa med kragerø gutta dit =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i bilstyling.net kommer med bila våre......desverre så kommer ikke 200sx pga at eieren er i london å prøverkjører sportsbiler........

 

Mitsubishi Ecplipse

Honda Prelude

 

Vi håper at det blir lite tull på treffet siden bila våre er helt ny oppusset.

 

Men hvis det blir mye fyll og tull så drar vi derifra ganske fort...

Da tar vi heller en tur til Shell i strømmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg synes heller vi lager en tråd for hver kategori. Lar tråden gå i f.eks 3 dager, så folk kan legge inn bilder av biler som de mener passer inn, og etter 3 dager lager vi en poll på samme tråden. Så lar vi den gå i 4 dager så folk kan stemme, og så har vi resultatet. "Peoples Choice" i alle kategorier (wow!, er dette demokratisk, eller?).

 

Jury på treffet er ikke så lurt. Bedre å utnytte forumets avstemnings-funksjon.

 

mvh

Det hørtes ut som en god ide! Jeg kan prøve å få tatt bilder av alle interresante biler på meetet, med forbehold at jeg sikkert ikke får tatt av absolutt alle! Det med poll og sånn hadde det vært fint om noen andre kan ta seg av her på forumet.. Er allerede moderator på et annet og har nok med det.. hehe.. :)

 

Når det gjelder dere som er over 21 og har forstått begrepet "ta en kald pils i sola", jeg har ingenting i mot at dere tar dere en øl feks på puben som ligger like ved meetet.. Eneste problemet er at skal noen få lov å drikke alkohol så må alle, ergo også fjortissa med en kasse øl under ene armen og huet under den andre.. :rolleyes:

 

Så er det jo en liten rød bok som sier at det er forbudt å drikke offentlig i norge, tror tilogmed det kan bøtelegges..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart folk fortjener en liten øl på en lørdag men det erforskjell på å nyte til maten enn å droppe maten for en kasse!

Dessuten kommer det folk under 18 som drikker og raver rundt er det jo ikke vårt ansvar men politiet. Men skygger ikke unna at jeg kan hjelpe til med å få dem bort. Håper dem ikke blir hissige for jeg har null toleranse da det kommer til drittsekker av noen småbarn! Er selv 26 og veier 100 og jobbet som vakt en del ganger så noe skal jeg få til! ;)

Eneste problemet er at politiet har en tendens til å dra alle over en kam og ikke bare fjerne de fulle fjortissa, men oss også!

 

Når det gjelder å luke ut de verste drankera tenkte jeg litt på å få Hogriders MC til å være med på meetet som en liten sikkerhet.. Men så får man problemet med at det er et fritt land osv.. hehe.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som avholdsmann liker ikke på noe grunnlag at små barn under 18 drikker alkohol og de bør holde seg unna meg hvis dem skal! Har ikke noe til overs for fjortis fyll! Og det er ikke noe som heter: kan en drikke så kan alle! For vi har lover i Norge vi kanskje bør oppfordre til?

Skal absolutt ikke nekte noen av de "voksne" å drikke på treffet hvis dem også greier å oppføre seg, men de som må få andre til å kjøpe for seg og som er dritings og verdens tøffeste etter 2 light øl kan holde seg hjemme og se på Disney channel!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet er at politiet har en tendens til å dra alle over en kam og ikke bare fjerne de fulle fjortissa, men oss også!

 

Ja jeg vet det også er et problem. Derfor hadde det kanskje vært fint om vi som kommer for å sette bilene våres i sentrum den kvelden mer eller mindre stiller som et godt eksempel slik at onkel smurf ser at vi faktisk er litt seriøset og ikke vil ha en undskyldning til en fest?

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som avholdsmann liker ikke på noe grunnlag at små barn under 18 drikker alkohol og de bør holde seg unna meg hvis dem skal! Har ikke noe til overs for fjortis fyll! Og det er ikke noe som heter: kan en drikke så kan alle! For vi har lover i Norge vi kanskje bør oppfordre til?

Skal absolutt ikke nekte noen av de "voksne" å drikke på treffet hvis dem også greier å oppføre seg, men de som må få andre til å kjøpe for seg og som er dritings og verdens tøffeste etter 2 light øl kan holde seg hjemme og se på Disney channel!

Helt enig med deg! Sier bare et politiet ikke alltid ser hele bildet.. Gjør en gjør alle.. :rolleyes:

 

Men uansett, alkohol og bil hører ikke sammen.. Det ser det ut som at fler her er enig i.. Skal vi ikke prøve å holde det sånn da?

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår