Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

Ja jeg vet det også er et problem. Derfor hadde det kanskje vært fint om vi som kommer for å sette bilene våres i sentrum den kvelden mer eller mindre stiller som et godt eksempel slik at onkel smurf ser at vi faktisk er litt seriøset og ikke vil ha en undskyldning til en fest?

Litt for kjapp for meg der ja, sitter på jobben du og? hehe..

Vi som ikke drikker får samle oss i midten og ikke "sleppe inn" fyllesvina.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe hva da jobb??? ;)

Ja vi får da gjøre vårt beste med å vise at vi er der for bilene!

Men uansett så kommer det nok noen både over og under 18 som sleper babben og hjernen dypt i boxeren men de får vi bare gi F i så sant dem holder seg unne oss i den harde kjernen!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med folk at en øl eller to er greit SÅ LENGE DERE RYDDER OPP ETTER DERE!!!

Vi får organisere litt plasser til div ting da. litt gummi legging osv... Race kan folka gjøre på 4 felten...

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller med bil for dere Eye Candy =) når er grillinga? mulig jeg får drassa med kragerø gutta dit =)

Godt å høre....kanksje vi får lagt på litt team streamere på bilen din å da... sombrero

Kan hende vi drar igang en fest på fredagen der ute å sover der til lørdag...kommer litt annpå om vi skal på messa eller ikke men regner med å fyre opp grillen rundt 17-18.00 kommer litt annpå om vi vasker og gjør istand bilene før eller etter mat...

Fett hvis du tar med litt av kragerø gutta....kan gi bedskjed litt nærmere når jeg veit hva som skjer....samler ihvertfall folket å kjører kolonne derfra...Har vi riktig nok litt lite biler klare men....hehe

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med folk at en øl eller to er greit SÅ LENGE DERE RYDDER OPP ETTER DERE!!!

Vi får organisere litt plasser til div ting da. litt gummi legging osv... Race kan folka gjøre på 4 felten...

Erik

Gummilegging kan vi jo ta ute på veien forbi metro, da kan man legge gummi og likevel kunne stikke bortover veien hvis snuten skulle bli litt for nysgjerrig.. Er kjipt å burne inne på plassen for da kan snuten sette en bil ved hver innkjøring og man er pent nødt til å prate med dem.. hehe.. :rolleyes:

Når det gjelder race har vi jo som du sier tofelten ute på hovedveien, eneste problemet er at det pleier å være en del traffik.. Pluss at vi må holde alle tilskuere oppe på brua og utafor gjerdet, hvis folk begynner å bevege seg nede på hovedveien tar det ikke lenge før politiet er der.. Vil ikke ha en reprise av meetn på Ikea Furuseth, folk gikk midt i veibanen der folk kjørte om kapp.. angry

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre....kanksje vi får lagt på litt team streamere på bilen din å da... sombrero

Kan hende vi drar igang en fest på fredagen der ute å sover der til lørdag...kommer litt annpå om vi skal på messa eller ikke men regner med å fyre opp grillen rundt 17-18.00 kommer litt annpå om vi vasker og gjør istand bilene før eller etter mat...

Fett hvis du tar med litt av kragerø gutta....kan gi bedskjed litt nærmere når jeg veit hva som skjer....samler ihvertfall folket å kjører kolonne derfra...Har vi riktig nok litt lite biler klare men....hehe

ja har du noen matchans streamere så går vel det i orden... laser skåren chrome så snakker vi =)

ja gi meg beskjed på hva som skjer så skal jeg få snakka med kragerø folka =) kolonne osv er alltid morro =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som avholdsmann liker ikke på noe grunnlag at små barn under 18 drikker alkohol og de bør holde seg unna meg hvis dem skal! Har ikke noe til overs for fjortis fyll! Og det er ikke noe som heter: kan en drikke så kan alle! For vi har lover i Norge vi kanskje bør oppfordre til?

Skal absolutt ikke nekte noen av de "voksne" å drikke på treffet hvis dem også greier å oppføre seg, men de som må få andre til å kjøpe for seg og som er dritings og verdens tøffeste etter 2 light øl kan holde seg hjemme og se på Disney channel!

Hehe! :D Kloke ord fra en vis mann?

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder race har vi jo som du sier tofelten ute på hovedveien, eneste problemet er at det pleier å være en del traffik.. Pluss at vi må holde alle tilskuere oppe på brua og utafor gjerdet, hvis folk begynner å bevege seg nede på hovedveien tar det ikke lenge før politiet er der.. Vil ikke ha en reprise av meetn på Ikea Furuseth, folk gikk midt i veibanen der folk kjørte om kapp.. angry

De kan race på motorveien. der kan jo ik folk gå ;) ( med mindre de er non fe huer da seff )

blir nok bra skal dere se.

Mvh Erik ( Som gleder seg som en liten unge til streetmeet )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lys av hendelsene i kristiandsand for noen dager siden, kan vi prøve å vise at vi kan oppføre oss på dette meetet? Hvis vi også denne gang for sånn kritikk i nyhetene og av politiet er det bysselalle og bye bye til fremtidige streetmeet.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår