Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

• Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den coupen din lengter etter skroten tenker jeg vi sier :D

Nå tror jeg vi passer munnen vår her! Jeg har selvironi, men den var under beltestedet. Den coupen er nok en av de mest strøkne i Norge (kanskje litt å ta i men :p). Kosta på den bilen mer enn morrari går for på svartebørsen :D Du får ta en titt på den på miiten da vutt... Mener du den ikke er verdt mer enn 1500kroner skal jeg faen meg skroten. Hehe :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørn... Du ER en drittunge :D

Nå som jeg trodde alt var i orden og slikt, så måtte jo så klart vannpumpa gå. Føler jeg er forfulgt at smådritt denne måneden. Først råbukk, så toppaktning, så termostaten og så til slutt vannpumpa i går :( Dårlig kjipt... Audien er ikke akkurat i beste form. Den er vel nærvøs forran første striiitmiiit tenker jeg :D

rock on.

VAG :rolleyes:

Hehe.. Er mest plaget med hyppige innbrudd og dårlig arbeidslyst jeg da.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAG :rolleyes:

Hehe.. Er mest plaget med hyppige innbrudd og dårlig arbeidslyst jeg da.. :)

BMW :rolleyes: tenker jeg vi sier. Neida. Bmw E30 er jo faktisk av de bedre, men den har nok sine svakheter den også. Grunnen til at min er litt shabby er fordi den forrige eieren kjørte rundt uten strammehjul på regreima slik at den ikke var riktig innstillt. Reima som drar vannpumpa var også slakk som f***. Den har nok kokt et par ganger gitt.... Nå håper jeg bare at alt er fiksa... Bare jeg får vannpumpa før meeten.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på det som er nevnt tidligre i tråden.. Oppfordrer alle til å vente med drikkingen til etter at de kommer hjem igjen.. Er utrolig kjedlig å ødlegge ett sett med speller nye dekk på grunn av en eller annen idiot som har kastet fra seg en flaske..

Bil og alkohol er ingen god kombinasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på det som er nevnt tidligre i tråden.. Oppfordrer alle til å vente med drikkingen til etter at de kommer hjem igjen.. Er utrolig kjedlig å ødlegge ett sett med speller nye dekk på grunn av en eller annen idiot som har kastet fra seg en flaske..

Bil og alkohol er ingen god kombinasjon..

Vi alle så jo hva som ble sagt på TVN etter at det var Streetmeet i Christiansand ellernoe? "Bilkjøring og festing"

Så jeg vil oppfordre alle som er ute etter å "feste" å vente til de er hjemme på fiserommet sitt etter meetingen :) og for gudskyld hold russe biler unna, trenger ikke å skitne til bilmiljøet med slikt tull sombrero he he.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi alle så jo hva som ble sagt på TVN etter at det var Streetmeet i Christiansand ellernoe? "Bilkjøring og festing"

Så jeg vil oppfordre alle som er ute etter å "feste" å vente til de er hjemme på fiserommet sitt etter meetingen :) og for gudskyld hold russe biler unna, trenger ikke å skitne til bilmiljøet med slikt tull sombrero he he.

Så nettop innslaget på tvnorge og jeg føler at vi alle bør ta litt ansvar. Det siste vi trenger er et dårlig rykte. Bilinteresse er noe alle på forumet lever for (mer eller mindre) så da mener jeg at vi bør ta vare på mulighetene vi har og ikke la andre ødelegge dem.

Ta ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten..er det ikke politistasjon på metrosenteret??

Det stemmer det, og de er raskt ute hvis det skulle befinne seg noen "rånere" ved Metro! Så det kan være lurt å holde igjen burningen til slutten! men så lenge vi oppfører oss så kan de ikke si noe. Håper alle legger go viljen til og sørger for at politiet kanskje ser en aning mer positivt på oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å være optimist, men det er bare naivt å tro at politiet vil være ekstra snille med oss på noen som helst måte...

Er ingen som har nevnt ordet ekstra snille her eller? det er for dumt å tro noe slikt noe, men jeg tror hvis du jens bare begynner hele meetingen med å burne med bilen din mens kamerater henger ut av vinduet med rusbrusen sin og skåler med alle mens politiet ser på, så har du jo i hvertfall lagt grunnlaget for en fin kveld eller? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår