RefinemenT Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 må nesten watte innom jeg oxo :D bra det;) håper på ett bra oppmøte ass.. audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Så det kan godt være at jeg drøyer til neste meet, så har jeg faktisk noe å vise frem jeg også ;-) Er vel muligheter at det blir et nytt møte på sommeren? Still med uferdig prosjekbil? ;) Høres mye bedre ut.. Jeg har stilt opp på streetmeet med nedpussa panser, ingen som bryr seg.. Er morro å se biler som arbeides litt på og, pluss da får du også sett mange andre biler du kan få idéer fra.. Det blir nok sikkert et par møter i løpet av sommern. Og mens jeg først poster her, jeg og min billøse kartleser kommer en tur :D Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 virker som om det kommer nok folk ihvertfall! :D blir bra det her :D Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Jeg får ta meg en tur jeg og, få på 18" først :D 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Jeg får ta meg en tur jeg og, få på 18" først :D 18" er for gutter. 20" er for menn ;) Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 18" er for gutter. 20" er for menn ;) umm.....hva er 14" for noe da? hehe notin Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordofdeath Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg har 14" enda, men det er vinter da... Har 15" på sommerdekka. Men blir vel 17" når penga strekker til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg har 14" på sommer!!! hehe...men detta kommer seg så snart penga strekker til:D Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Så nettopp en Chevy Impala med 625 hk og med 24" til salgs for 8500$! Da snakker vi kær! ;) Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Så nettopp en Chevy Impala med 625 hk og med 24" til salgs for 8500$! Da snakker vi kær! ;) Kær på boler hvertfall :p Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jo jo! Men ikke pent med så stort på en vanlig bil! Greit impala er stort men slike felger høres hjemme på pick uper eller noe slikt! Blir litt høyt på vanlig bil! Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Klar som et egg! Saaben stiller opp litt halvferdig men... det får gå. - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Klar som et egg! Saaben stiller opp litt halvferdig men... det får gå. ække ferdi med øket mitt enda heller men d er ikke så nøye...jeg kommer så sant pengane holder doh Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 ække ferdi med øket mitt enda heller men d er ikke så nøye...jeg kommer så sant pengane holder doh Da er vi visst flere med samme skjebne. Men en annen ting, hvis jeg ikke klarer å få lurt vekk kvinnemennesket, er det noen god idé å ta med dama? Hvis hun ikke får andre planer så er valget mitt å enten ta hun med eller ikke komme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Da er vi visst flere med samme skjebne. Men en annen ting, hvis jeg ikke klarer å få lurt vekk kvinnemennesket, er det noen god idé å ta med dama? Hvis hun ikke får andre planer så er valget mitt å enten ta hun med eller ikke komme... jeg har sånne piller som gjør at hun sovner å blir vekke en dag eller to, ellers så har jeg venner med stor bil å stoooort bagasjerom å masse ducktape;) notin neida, men serriøst, blir nokk pent nødt til å drasse hu me deg da.... Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg