Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

jeg har sånne piller som gjør at hun sovner å blir vekke en dag eller to, ellers så har jeg venner med stor bil å stoooort bagasjerom å masse ducktape;) notin neida, men serriøst, blir nokk pent nødt til å drasse hu me deg da....
Hehe, håper jeg får surra meg utover da, muligens at jeg faktisk får litt tid til å mekke anlegg fredag/lørdag...

Hvorfor er det ingen som har laget en poll på dette egentlig, er litt lettere å finne ut hvor mange som kommer da...

"Kommer du på streetmeet?"

Ja

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er vi visst flere med samme skjebne.

Men en annen ting, hvis jeg ikke klarer å få lurt vekk kvinnemennesket, er det noen god idé å ta med dama? Hvis hun ikke får andre planer så er valget mitt å enten ta hun med eller ikke komme...

Bedre å drasse med seg dama, enn å ikke komme. Da er det kanskje to damer fra din side gutta på treffet kan sikle på, hehe.. så sant du ikke er bifil og bilen din er hannkjønn da.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi visst flere med samme skjebne.

Men en annen ting, hvis jeg ikke klarer å få lurt vekk kvinnemennesket, er det noen god idé å ta med dama? Hvis hun ikke får andre planer så er valget mitt å enten ta hun med eller ikke komme...

Kommer litt ann på om dama di er noe glad i bil, finnes ikkeno som er verre en å dra på streetmeet også måtte dra hjem en time etterpå fordi dama vil hjem eller skal ett eller annet..

Det lønner seg å sette av hele kvelden! :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, håper jeg får surra meg utover da, muligens at jeg faktisk får litt tid til å mekke anlegg fredag/lørdag...

Hvorfor er det ingen som har laget en poll på dette egentlig, er litt lettere å finne ut hvor mange som kommer da...

"Kommer du på streetmeet?"

Ja

Nei

Tenkte på poll, men det må en moderator fikse for oss, jeg får ikke lagt til det på første posten min nå.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta blir bra folkens. jeg er på shell fra 1915 og utover, skal på robsru kl 1930 for en burger, også skal jeg ned på shell igjen..

VI ses!!!

Mvh Erik

ps. Ikke mist lappen kommende uke da, vi trenger DEG på meeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det er flere som prøver å få gjort det litt mere koselig for alle oss bil intereserte, men "roma var ikke bygd på en dag"

Har fått høre om noe om at det skal komme masse mopeder bort til streetmeeten fordi enkelte av disse mopedgutta på forumet har kalt inn til mopedtreff på samme sted og tid. og jeg vil bare få sagt at jeg faen meg ikke parkere ved siden av masse mopedhorer! angry

Takk skal du ha.

Tenkte bare jeg skulle opplyse om at noen faktisk er ordentlig folk, som venter på å bli 18 og kjøre bil.

Jeg var på IKEA i fjor, som omtrent den eneste mopeden, bortsett fra scooteren med neon. Og det jeg gjorde var å parkere, se på biler og snakke med folk. Og ta en runde på "stripa" for morroskyld på vei hjem.

Ganske mange som kjørte bil som gjorde mye mer idiotiske ting enn meg.

Så egentlig så driter jeg i hva du sier, streetmeet er da fortsatt et åpent arragement uten gjesteliste, så jeg kommer. sombrero

Edit: No offence, blir bare litt irritert når folk tar meg for å være idiot fordi pappa ikke sponser meg med 50.000 til lettlappen og sykkel.

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som skal være med må svare på pollen til Ealoken!

Vi må prøve å få en viss oversikt over hvor mange fra forumet som kommer og hvor mange som dukker opp av andre årsaker.. hehe..

Den ligger her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår