Arosa 1.0L Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 jeg har sånne piller som gjør at hun sovner å blir vekke en dag eller to, ellers så har jeg venner med stor bil å stoooort bagasjerom å masse ducktape;) notin neida, men serriøst, blir nokk pent nødt til å drasse hu me deg da....Hehe, håper jeg får surra meg utover da, muligens at jeg faktisk får litt tid til å mekke anlegg fredag/lørdag... Hvorfor er det ingen som har laget en poll på dette egentlig, er litt lettere å finne ut hvor mange som kommer da... "Kommer du på streetmeet?" Ja Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Da er vi visst flere med samme skjebne. Men en annen ting, hvis jeg ikke klarer å få lurt vekk kvinnemennesket, er det noen god idé å ta med dama? Hvis hun ikke får andre planer så er valget mitt å enten ta hun med eller ikke komme... Bedre å drasse med seg dama, enn å ikke komme. Da er det kanskje to damer fra din side gutta på treffet kan sikle på, hehe.. så sant du ikke er bifil og bilen din er hannkjønn da. VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 nå var det bra med off topic her dere... audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Da er vi visst flere med samme skjebne. Men en annen ting, hvis jeg ikke klarer å få lurt vekk kvinnemennesket, er det noen god idé å ta med dama? Hvis hun ikke får andre planer så er valget mitt å enten ta hun med eller ikke komme... Kommer litt ann på om dama di er noe glad i bil, finnes ikkeno som er verre en å dra på streetmeet også måtte dra hjem en time etterpå fordi dama vil hjem eller skal ett eller annet.. Det lønner seg å sette av hele kvelden! :) "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hehe, håper jeg får surra meg utover da, muligens at jeg faktisk får litt tid til å mekke anlegg fredag/lørdag... Hvorfor er det ingen som har laget en poll på dette egentlig, er litt lettere å finne ut hvor mange som kommer da... "Kommer du på streetmeet?" Ja Nei Tenkte på poll, men det må en moderator fikse for oss, jeg får ikke lagt til det på første posten min nå.. :rolleyes: "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 detta blir bra folkens. jeg er på shell fra 1915 og utover, skal på robsru kl 1930 for en burger, også skal jeg ned på shell igjen.. VI ses!!! Mvh Erik ps. Ikke mist lappen kommende uke da, vi trenger DEG på meeten! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Det er bra det er flere som prøver å få gjort det litt mere koselig for alle oss bil intereserte, men "roma var ikke bygd på en dag" Har fått høre om noe om at det skal komme masse mopeder bort til streetmeeten fordi enkelte av disse mopedgutta på forumet har kalt inn til mopedtreff på samme sted og tid. og jeg vil bare få sagt at jeg faen meg ikke parkere ved siden av masse mopedhorer! angry Takk skal du ha. Tenkte bare jeg skulle opplyse om at noen faktisk er ordentlig folk, som venter på å bli 18 og kjøre bil. Jeg var på IKEA i fjor, som omtrent den eneste mopeden, bortsett fra scooteren med neon. Og det jeg gjorde var å parkere, se på biler og snakke med folk. Og ta en runde på "stripa" for morroskyld på vei hjem. Ganske mange som kjørte bil som gjorde mye mer idiotiske ting enn meg. Så egentlig så driter jeg i hva du sier, streetmeet er da fortsatt et åpent arragement uten gjesteliste, så jeg kommer. sombrero Edit: No offence, blir bare litt irritert når folk tar meg for å være idiot fordi pappa ikke sponser meg med 50.000 til lettlappen og sykkel. fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Kommer! Forhåpentligvis rekker jeg å montere stylingen også!!! 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team_spydeberg Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Vi blir en gjeng fra spydebergs dypeste skoger også. Er ny her, fant forumet ved en tilfeldighet. Jævlig glad for det. Vi kjører ihvertfall en Mazda 626 som vekker oppsikt :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Ser ut som det blir en del folk på meetet etterhvert ja! Dette blir bra.. Minner om forumet for rånere av alle typer! Bli medlem DU også! :) "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Alle som skal være med må svare på pollen til Ealoken! Vi må prøve å få en viss oversikt over hvor mange fra forumet som kommer og hvor mange som dukker opp av andre årsaker.. hehe.. Den ligger her.. "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Linken virker ikke... 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Linken virker ikke... Prøv igjen! hehe.. Sitter på en løen pc på jobben, var ikke helt med på å klippe/lime linker.. :rolleyes: "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Noen som vet hvordan vær det er meldt? [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Noen som vet hvordan vær det er meldt? flau vind, og lett overskyet sies det ;) http://www2.nrk.no/nyheter/ver/?kart=30&stad=201&sprak=non 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg