Bamsemoms Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ok.. høres bra ut.. bare det ikke komme nedør... kjipt med streetmeet og regn.. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ok.. høres bra ut.. bare det ikke komme nedør... kjipt med streetmeet og regn.. Regn er det siste vi vil ha.. Eneste positive med regn er at alle fjortissa sitter inne i bila eller blir hjemme.. :rolleyes: "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Regn er det siste vi vil ha.. Eneste positive med regn er at alle fjortissa sitter inne i bila eller blir hjemme.. :rolleyes: Fjortissa... hører som regel med det... Fikk meg til å minne om låta til fremmed rase. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg jobber rett borti høgget ifra metrosenteret, skal se om jeg får tatt noen bilder av plassen i morra.. Så de som ikke er så kjent får se åssen det ser ut der.. Skal også få avlagt vær-rapport fredag kveld når jeg drar fra jobb.. :) "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Da er vi visst flere med samme skjebne. Men en annen ting, hvis jeg ikke klarer å få lurt vekk kvinnemennesket, er det noen god idé å ta med dama? Hvis hun ikke får andre planer så er valget mitt å enten ta hun med eller ikke komme... Vel, jeg har ingen utvei.. Dama må med hvis jeg skal di.. 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Men gutta og jenter...har vi backup plan? :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Men gutta og jenter...har vi backup plan? :rolleyes: Står vel på en eller annen side her at Valhall var backup. :) Btw, i følge Storm Weather Center så skal det bli 10C og sol på lørdagen. Får bare håpe det er sånn hele dagen da! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Såvidt jeg forsto av kartet mange sider tilbake, så er det bare å svinge av mot Karihaugen etc rett etter at e6 splittes opp fra 4 til 2 felt? Og hvilken avkjøring ligger valhall ved? Vålerenga/Helsfyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hellothere jeg tenkte ikke akkurat på været da!....Men ja, dere vet hva jeg mener? (tull og tøys = cops) så hva med ikea furuset?, bare backup så dere vet. prøver ikke å bytte med Metro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Backupplaner...? hmm... jeg kan foreslå alnabru ved g-sport og lefdal, der er vi også litt skjermet fra vanlig trafikk og kan muligens dermed få være i fred fra "purken". Der vil det også bomesikkert bli jævlig koselig da det er litt færre p-plasser enn ved metro og ikea, furuset! :) 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Vallhall blir vel (Hvis du kommer på ring3 mot sinsen fra kobotn, nordstrand osv) å ta av mot tveita, ta første til venstre, kjøre inn på veien mot tveita og snu 180grader i rundkjøringen, da ser man skilt etterhvert, bare kjøre rett frem. Hvis du kommer på ring3 fra sinsen mot nordstrand osv, tar man av ved tveita og tar rundkjøringen til venstre så Rett frem.. Ikea furuseth var jo utrolig koselig, beste streetmeeten hitill mener nå jeg. Så jeg synes det bør være backupen, litt lettere å finne også. 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 hellothere jeg tenkte ikke akkurat på været da!....Men ja, dere vet hva jeg mener? (tull og tøys = cops) så hva med ikea furuset?, bare backup så dere vet. prøver ikke å bytte med Metro thumbs up for Ikea furuset i backup. Høres ut som en plan. Hvis ikke det blir det, er det noen som kan ringe meg i løpet av kvelden? :p Forresten: audien er skrudd sammen igjen men faen meg nesten lik null sirkulasjon i kjølinga... Ny vannpumpe og termostat (begge er testa)... VAG mysterie nr 68! :D Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hurra, da er alt fikset, dama tilbringer kvelden med en venninne, så jeg kommer! Tar med meg 2-3 kamerater og får nok slengt sammen anlegget (med en veeeldig midlertidig løsning) så jeg ihvertfall får NOE lyd! Gleder meg til dette! EDIT: Hvis det ikke blir for kaldt så kommer jeg mest sannsynlig til å ha treffets mest spesielle tskjorte ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ikea som backup! moderator skriv det i første post!! OM snuten blir plagsom later vi som vi pent og rolig drar hjem :D gleder meg som en unge!! se etter hvit mazda 323 :P buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ikea som backup! moderator skriv det i første post!! OM snuten blir plagsom later vi som vi pent og rolig drar hjem :D gleder meg som en unge!! se etter hvit mazda 323 :P Er det noen som evt vil informere meg om endringer utover lørdagskvelden på mobiltelefon, bare send en SMS eller noe, har jo aldri vært på metrosenteret eller Shell'en i strømmen før så hadde vært fint å hatt noen lokalkjente i kontaktlista :-) Vet nemlig ikke om jeg rekker Shell 19.30 (vil gjerne få lyd i kjerra først), og det er rimelig kjipt å knote meg opp til senteret hvis jeg bare kunne dratt rett til IKEA furuseth... Send meg en PM hvis noen vil hjelpe da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg