Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, ikke for å forvirre nå...MEN

hva med å kutte ut Metro og møtes på IKEA med en gang?

hehe blir sikkert ikke mulig å få til det nå, men bare lufter forslaget...

helt sikkert for sent til å komme med noe sånt nå...men men.....

 

Med tanke på at vi nesten 100% sikkert kommer til å bli jagd vekk fra Metro i løpet av de 2 første timene... (ren tipping =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ikke for å forvirre nå...MEN

hva med å kutte ut Metro og møtes på IKEA med en gang?

hehe blir sikkert ikke mulig å få til det nå, men bare lufter forslaget...

helt sikkert for sent til å komme med noe sånt nå...men men.....

 

Med tanke på at vi nesten 100% sikkert kommer til å bli jagd vekk fra Metro i løpet av de 2 første timene... (ren tipping =)

 

holder ikke politiet til over metro-senteret??? mener å ha sett et skilt der... parkeringa på strømmen storsenter er vel heller ikke et dårlig sted å være...?

-=Streetmeet.net=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ikke for å forvirre nå...MEN

hva med å kutte ut Metro og møtes på IKEA med en gang?

hehe blir sikkert ikke mulig å få til det nå, men bare lufter forslaget...

helt sikkert for sent til å komme med noe sånt nå...men men.....

 

Med tanke på at vi nesten 100% sikkert kommer til å bli jagd vekk fra Metro i løpet av de 2 første timene... (ren tipping =)

Jeg er med uansett hvor det blir, men tror at de fleste her er litt lei av å diskuterer hvor meet'en skal være ol.

 

Men for min del så er det jo kortere til IKEA furuseth enn Metro senteret som jeg ikke vet hvor er :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med uansett hvor det blir, men tror at de fleste her er litt lei av å diskuterer hvor meet'en skal være ol.

 

Men for min del så er det jo kortere til IKEA furuseth enn Metro senteret som jeg ikke vet hvor er :-P

Motorveien tre min lenger da :rolleyes:

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de holder til over Maxi rett ved siden av Metro =(

men de stenger klokka 16.00 der da, så går vakta over til i Lillestrøm,

men de er ofte innom kontoret i lørenskog på kveldinga fordet...

 

De har vell også en del patrulje-biler i garasjen over Maxi der, så blir ikke no problem for dem og jage oss vekk hvis det blir kaos!!!

 

Men men.. som jeg sa, sier IKKE dette for å forvirre folk og jeg skjønner at folk er lei av å diskutere hvor det skal være osv.. Men på en annen side så må vi jo tenke litt mere på hva som blir det lureste valget, eller hva?

Vi vil jo at dette skal gå i orden og at kvelden ikke blir ødelagt av politiet!

Kan jo være vi taper en del tid på å flytte oss fra et sted til et annet, pluss kanskje det er flere biler som rett og slett ikke gidder å fly frem og tilbake??

ikke vet jeg, bare skriver ned det jeg har på hjertet jeg =) hehe....

 

Smil og hver glad for hver eneste dag :) Særlig Lørdag...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går røyk vannpumpa, starta mekkinga iherdig i går!

DEN SKAL FUNKE TIL LØRDAG! Om jeg så skal dytte den!! ( håper jeg slipper det da, den er litt tung, hehe )

 

 

 

 

Ellers kommer jeg i en 2004 Ford Mondeo TDI, artic blue med zenon lys, 16" alu.

 

 

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gidd å diskuter hvor dette blir. Hvis Onkel Blå kommer: den tid den sorg. Er ikke verre enn å rusle ned til IKEA i kolonne på 500biler :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jungeltromma er allerede slått på, er for sent å forandre på sted nå.. Vet om folk som kommer hjem fra millitæret osv for å være med på lørdag, blir mye styr å få informert alle om evnt nytt sted..

 

VI MØTER PÅ METRO KL: 21.00!! :)

 

Hvis romeriks politiet blir for innpåslitne drar vi til IKEA furuset, dette er i oslo politidistrikt og er vi heldige tar det litt lengre tid før politiet dukker opp der.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta med noen politi radioer slik at vi fort finner ut om dem er på vei og kan roe ned det som de eventuelt ikke skal like??

Har en liggende ett eller annet sted men tror ikke frekvensene er stilt inn på den!

 

god ide, men tror ikke det funker noe særlig å prøve å roe ned alle folka hvis stemningen skulle bli bra! men den er jo for all del grei å ha med uansett :)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi kan redde noen slik at dem ikke mister lappen så er det jo bra. De som ikke vil høre får skylde seg selv! Tar med min jeg og i tilfelle noen kan hjelpe meg å stille den inn!? :)

 

I dag setter jeg inn 10,4" skjerm i dashen og ps2 m fm modulator så de som parkerer ved siden av meg kan joine lyden min! ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta med noen politi radioer slik at vi fort finner ut om dem er på vei og kan roe ned det som de eventuelt ikke skal like??

Har en liggende ett eller annet sted men tror ikke frekvensene er stilt inn på den!

Har en liggende her med romeriks frekvensen innlagt, har også frekvensen til oslo hvis vi må på Ikea.. hehe.. :)

 

Kjipe er at oslo politiet bytter frekvens med jevne mellomrom.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår