Rage Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Kommer selvfølgelig. Bare husk det folkens - kle dere godt! Etter hvert streetmeet på vårparten/høst klager folk over kulda, men det er ikke verre enn å ta på en høyhalset genser, tykk genser og varme sokker, eventuelt lue o.l.. Bra noen sier ifra. Hadde tenkt å gjøre det samme, men glemte det. Legg igjen burningen hjemme også, sånn at vi kan kose oss i mer enn 20 minutter (Merk: Ikea Meet #2). :) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 jeg kjem ! Skal også få med meg noen vikinger fra mjøskanten og ;) 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 jeg kjem !Skal også få med meg noen vikinger fra mjøskanten og ;) ta en kolonne fra lillehammer/hamar da? -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 tyder nok på det ja... 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 tyder nok på det ja... mange som skal el? -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 mange som skal el? Jeg blir da hvertfall med på den kollona fra Hamar liksom.. og får da alltids med flere herfra å!! I fjor var vi 5 biler fra hamar som dro på messa først så dro vi rett på streetmeet senere på kvelden og det var utrolig gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Jeg blir da hvertfall med på den kollona fra Hamar liksom.. og får da alltids med flere herfra å!! I fjor var vi 5 biler fra hamar som dro på messa først så dro vi rett på streetmeet senere på kvelden og det var utrolig gøy!! svarten sturte ja.. hadde helt glemt messa, er den samma dag el? -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 svarten sturte ja.. hadde helt glemt messa, er den samma dag el? ehhh ja.. Motormessa på exporama senteret på Hellerudsletta den 15-17 april er den helga ja. Du får samle en gjeng fra lillehammer så samler jeg en gjeng fra hamar,så kjøre vi alle i følge nedover og bruker hele dagen der nede,og seff på streetmeet`n sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Jeg kjem..har forhåpentligvis greid lappen da!:D Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Stor sjans for at jeg også skal nedover. Noen fra hamar/lillehammer som ikke skal på hellerudsletta men som skal på streetmeet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 :) Noen som har planer om og stoppe på minnesund (statoil) på vei til streetmeet a??? hehe! Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 :) Noen som har planer om og stoppe på minnesund (statoil) på vei til streetmeet a??? hehe! Altså dere som bor i mjøs området langs mjøsa,fra lillehammer og til minnesund kan ikke alle sammen bare avtale et klokkeslett så møtes vi alle sammen på morran og reiser felles til hellerudsletta på messa,også cruiser vi litt og finner et sted å spise og snakkes og bli kjent litt. Så etter det gjør vi en felles STOR ankomst inn på Metro senteret?? Bare et forslag liksom. tror vi kan bli en del,høres hvertfall slik ut :) :rolleyes: :rolleyes: Det er altså snakk om lørdagen dette da,satse på sol og varmt vær og is og bli kjente alle sammen,uansett bilmerke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Altså dere som bor i mjøs området langs mjøsa,fra lillehammer og til minnesund kan ikke alle sammen bare avtale et klokkeslett så møtes vi alle sammen på morran og reiser felles til hellerudsletta på messa,også cruiser vi litt og finner et sted å spise og snakkes og bli kjent litt. Så etter det gjør vi en felles STOR ankomst inn på Metro senteret?? Bare et forslag liksom. tror vi kan bli en del,høres hvertfall slik ut :) :rolleyes: :rolleyes: Det er altså snakk om lørdagen dette da,satse på sol og varmt vær og is og bli kjente alle sammen,uansett bilmerke.. Dette hørtes bra ut! :D Er med på det jeg :D Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Altså dere som bor i mjøs området langs mjøsa,fra lillehammer og til minnesund kan ikke alle sammen bare avtale et klokkeslett så møtes vi alle sammen på morran og reiser felles til hellerudsletta på messa,også cruiser vi litt og finner et sted å spise og snakkes og bli kjent litt. Så etter det gjør vi en felles STOR ankomst inn på Metro senteret?? Bare et forslag liksom. tror vi kan bli en del,høres hvertfall slik ut :) :rolleyes: :rolleyes: Det er altså snakk om lørdagen dette da,satse på sol og varmt vær og is og bli kjente alle sammen,uansett bilmerke.. Idee : Alle fra Lillehammer og omheng drar samlet fra str.torget e.l. Kjører hamarveien bortover til hamar, slik at folk fra moelv og sånt kan henge seg med og kjøre kolonne til hellerudslette på hamar. Deretter så drar alle samlet fra hamar. 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Idee :Alle fra Lillehammer og omheng drar samlet fra str.torget e.l. Kjører hamarveien bortover til hamar, slik at folk fra moelv og sånt kan henge seg med og kjøre kolonne til hellerudslette på hamar. Deretter så drar alle samlet fra hamar. Det var en grei idee! ;) Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg