Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg gidder ikke på Hellerudsletta så kommer eventuelt etter på streetmeet på kvelden om jeg skal dit.

Høre om det er noen flere som skal være med. Kjedelig å kjøre alene nedover og!

 

Er sommerdekkene på skal jeg nok nedover :D

 

Jeg har hvertfall ikke altfor store planer om å dra dit egentlig, men får sjå litt nærmere.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dere som bor i mjøs området langs mjøsa,fra lillehammer og til minnesund kan ikke alle sammen bare avtale et klokkeslett så møtes vi alle sammen på morran og reiser felles til hellerudsletta på messa,også cruiser vi litt og finner et sted å spise og snakkes og bli kjent litt.

 

Så etter det gjør vi en felles STOR ankomst inn på Metro senteret??

 

Bare et forslag liksom. tror vi kan bli en del,høres hvertfall slik ut :) :rolleyes: :rolleyes:

 

Det er altså snakk om lørdagen dette da,satse på sol og varmt vær og is og bli kjente alle sammen,uansett bilmerke..

 

 

den er jeg med på ass! hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes da alle skal komme seg dit om de kan, sommerfelg eller ikke...samma faen det vel ? det er vel ikke først og frems å vise frem bilene som er ideen her ? er jo kult med litt sosial omgang og bli kjent med folk med lik interesse og sånt...

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes da alle skal komme seg dit om de kan, sommerfelg eller ikke...samma faen det vel ? det er vel ikke først og frems å vise frem bilene som er ideen her ? er jo kult med litt sosial omgang og bli kjent med folk med lik interesse og sånt...

 

 

 

gatebil er for å vise frem bildene, + streetmeet på sommern!

itte når det er snog ute! :D

 

enig med acoupe med at det er kult med sosial omgang og slikt!

Bli kjent, prate shiit og dele bilintresse!

Thats life! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 merc'er tror jeg, kanskje han skal kjøre en Saab. Dere ser nok oss :) Du/dere kjører? Vi skal vel en tur til byen for å spise og sånt først, også kjøre opp dit...

Dere skal på motormessen først eller bare komme dit direkte?

 

av bilene jeg kjenner som skal dit er en bmw m3, bmw 318is, audi 80 coupe, vw golf gl, toyota corolla og en nissan 200sx. vi skal en tur på motormessa først ja. har kjente som har egen stand der :)

aneglsmili B M W aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår