Camryfellow Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Fan trudde det var motsatt jeg. Tør ikke gå for bab i byen ass. Nå får jeg vel refs av matmonstrene? - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hva med å spore inn på topic igjen da? Sies at folk skal lese hele tråden før man spør og graver om ting. Men regner ikke med at folk syns det er så intr å lese om hvor det er best kebab når man vil lese info angående streetmeet........? :rolleyes: Dere får nok mat et sted skal dere se. Slapp helt av! :D :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ontopic: Tror folk det blir bra oppmøte eller? Jeg har egentlig trua, sikkert mange som gjør som oss å kombinerer det med motorfestivalen, råning og bab! :D Har hørt rykter om bra kebab i Oslo også et sted i Bærum tror jeg det var, et sted som var blitt kåret til Norges beste kebab en gang, husker ikke navnet, en kompis spiste der i januar eller noe, hadde visst vært helt vilt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ontopic: Tror folk det blir bra oppmøte eller? Jeg har egentlig trua, sikkert mange som gjør som oss å kombinerer det med motorfestivalen, råning og bab! :D Har hørt rykter om bra kebab i Oslo også et sted i Bærum tror jeg det var, et sted som var blitt kåret til Norges beste kebab en gang, husker ikke navnet, en kompis spiste der i januar eller noe, hadde visst vært helt vilt :D oslo har du bislett kebab bærum har du nesbru kebab fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 oslo har du bislett kebab bærum har du nesbru kebab Hahaha, du kan leksa di thumpsup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 oslo har du bislett kebab bærum har du nesbru kebab Det er de to jeg har hørt om :D Samt en til i Oslo jeg ikke husker navnet på. Du har smakt begge eller? Ka du syns? Langt fra Nesbru til metro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Det er de to jeg har hørt om :D Samt en til i Oslo jeg ikke husker navnet på. Du har smakt begge eller? Ka du syns? Langt fra Nesbru til metro? bislett sin er den eneste jeg har spist edru, men nesbru sin er visst også bra. bislett er 15 min nærmere enn nesbru for å si det slik. fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Way off topic, men allikevel, Bislett Kebab er best!!! Bab'en der er seriøst så faans god, hehe... Har trua på at det kan bli jævli bra på Metro jeg ass... Håper bare vær gudene er på vår side, så blir det knall bra. Rød Toyota Celica 1.8 97 mod yodude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 vel...siden alle er hypp på kebab så synes jeg at vi burde lage en egen tråd om "streetmeet kebab...Hvem blir med?" ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 vel...siden alle er hypp på kebab så synes jeg at vi burde lage en egen tråd om "streetmeet kebab...Hvem blir med?" im in! :D hehe.. alltid med på bab! -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 vel...siden alle er hypp på kebab så synes jeg at vi burde lage en egen tråd om "streetmeet kebab...Hvem blir med?" Jeg er med på bab... er vel nesten obligatorisk med bilen jeg kommer med =) hehe... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Tilbake til TOPIC: jeg vil komme med en liten forespørsel om at folk kanskje kunne vente litt med burning osv slik at folk faktisk kan få møte opp før vi blir jaget av politiet! Sier ikke noe nei til burning osv da dette er noe jeg selv forbinder med Streetmeet, men man bør prøve å vente til litt uttpå kvelden chicken Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvem er med på at folk nord for Lillehammer og i nærheten møtes på strandtorget og kjører sammen derfra til hamar ? 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvem er med på at folk nord for Lillehammer og i nærheten møtes på strandtorget og kjører sammen derfra til hamar ? Jeg er med... Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Ny bil, men ikke girkasse:/ Spørs vel om jeg kommer meg dit da ja Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg