Gå til innhold

Advarsel

Ranger emnet

Rømmling

Anbefalte innlegg

Viss det er noen som har tenkt å kjøpe Toyota Celica Fra Hokksund Auto AS

Ikke gjør det Jeg har vært på NAF test og jeg ble fra fådet på det sterkeste å ikke kjøpe denne bilen

Den ligger på autodb http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=679205&username=xhma_100035

viss noen vurderer denne bilen send meg en mail så skal du få NAF raporten på den.

Ja det stemmer den har Carloz Sains styling men det er det eneste posetive med denne bilen

Vis du vet om noen som ser etter Celica si i fra om denne

69000kr for en bil som må skifte forstiling bakstiling overhale motoren fikse elektroniken til lys, speil, takluke, bagarsjerom lås. litt rust, bulker.

blink lys slås ikke automatisk av igjen og det er mere også

Toyota Sportscar Owners Group Norway

TS-ogn forum

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det er noen som har tenkt å kjøpe Toyota Celica Fra Hokksund Auto AS

Ikke gjør det Jeg har vært på NAF test og jeg ble fra fådet på det sterkeste å ikke kjøpe denne bilen

Den ligger på autodb http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=679205&username=xhma_100035

viss noen vurderer denne bilen send meg en mail så skal du få NAF raporten på den.

Ja det stemmer den har Carloz Sains styling men det er det eneste posetive med denne bilen

Vis du vet om noen som ser etter Celica si i fra om denne

69000kr for en bil som må skifte forstiling bakstiling overhale motoren fikse elektroniken til lys, speil, takluke, bagarsjerom lås. litt rust, bulker.

blink lys slås ikke automatisk av igjen og det er mere også

Nå må du huske på at NAF er helt SINNSYKE på den kjøpstesten de foretar, har hatt biler inne til NAF-test der de har slaktet en bil som egentlig var bra for alderen.

Grunnen til dette er at NAF stiller med en såkalt "garanti" hvis det er feil som de ikke kan påvise ved testen.

De sammeligner bilen med en NY bil, og det kan man ikke forvente av en bil som er 11 år gammel.... Stol ikke alltid på NAF...

Hadde feks en 94 Mazda 323F som svetta litt olje under, da skriver ikke NAF litt svetting under, de skriver OLJELEKKASJE...

Videre var det en rustflekk på innsiden av høyre bakdør på størrelse med et knappenålshode. Da skriver ikke NAF det, de skriver RUST I BAKDØR.

Solgte bilen til annen og han har jeg enda kontakt med fordi han syntes bilen var bra i forhold til pris/alder.

Så mitt tips er at du tar med deg en som har peiling på bil istedet for å sende en gammel bil på NAF test, resultet er stort sett det samme... Totalt slakt.

sombrero

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil til 70000 som mye av elektroniken ikke funker

tikking når man kjører

riper i lakken

for stort co2 utslipp

lader ikke

jeg finner meg en annen bil jeg

dette har jeg ikke skrevet for å henge ut noen men bare gjøre oppmerksom på dette og at firmaet bør utbedre feilene før noen kjøper bilen.

de lovde meg at de skulle skifte en del ting i forhold til bremser og cluts men så noen av feilene er alerede utbedret men det er en del små ting som er iriterende som ikke funker.

Toyota Sportscar Owners Group Norway

TS-ogn forum

*5 linjer burde vært nok for alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du huske på at NAF er helt SINNSYKE på den kjøpstesten de foretar, har hatt biler inne til NAF-test der de har slaktet en bil som egentlig var bra for alderen.

Grunnen til dette er at NAF stiller med en såkalt "garanti" hvis det er feil som de ikke kan påvise ved testen.

De sammeligner bilen med en NY bil, og det kan man ikke forvente av en bil som er 11 år gammel.... Stol ikke alltid på NAF...

Hadde feks en 94 Mazda 323F som svetta litt olje under, da skriver ikke NAF litt svetting under, de skriver OLJELEKKASJE...

Videre var det en rustflekk på innsiden av høyre bakdør på størrelse med et knappenålshode. Da skriver ikke NAF det, de skriver RUST I BAKDØR.

Solgte bilen til annen og han har jeg enda kontakt med fordi han syntes bilen var bra i forhold til pris/alder.

Så mitt tips er at du tar med deg en som har peiling på bil istedet for å sende en gammel bil på NAF test, resultet er stort sett det samme... Totalt slakt.

sombrero

Jeg hadde min bil på en slik test, sto med glans den. ti år gammel bil det var snakk om.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke NAF. Det kommer av to grunner: De overdriver, og de prøver alltid å få fram feil som ofte ikke er der engang pga at de tror desto fler feil de kan sette opp på lappen desto bedre jobb har de gjort. Jeg sier ikke at det er sånn i dette tilfelle, mulig det var en råtten bil. Men jeg jobber i bil bransjen og har vært borti flere tilfeller hvor NAF har skrivd ting som ikke stemmer med virkligheten på notat lappen. Men som jeg sa i stad, det kan godt hende denna bilen hadde lagt på røret. Det kommer også selvsakt veldig ann på folka som tar kontrollen som Desses nevnte.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider