gragaasa Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Noen som vet hvordan en lamdasonde oppfører seg når den er gåen? Hvilke volt den gir, og om den gir pulser eller ikkje? Vet den skal gi 30 pulser på 0,2 til 0,9 volt i løpet av ett minutt på tomgang om den virker. Min ga konstant 0,5 volt (gti 8V digifant, sonden er 6 mnd gammel, men noe feiler bilen og har skiftet alle mulige følere osv. Prob er at den får for mye bensin) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Noen som vet hvordan en lamdasonde oppfører seg når den er gåen? Hvilke volt den gir, og om den gir pulser eller ikkje?Vet den skal gi 30 pulser på 0,2 til 0,9 volt i løpet av ett minutt på tomgang om den virker. Min ga konstant 0,5 volt (gti 8V digifant, sonden er 6 mnd gammel, men noe feiler bilen og har skiftet alle mulige følere osv. Prob er at den får for mye bensin) har muligens samme problem med min gti 8V. Har du fått fikset problemet? I så fall hadde du vert en engen hvis du delte denne infoen med meg og alle de andre her på forumet ;) Håper på raskt svar :) Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Min var gåen her en dag, da brukte den noe inn i helvette med bensin, kunne kjøre opp 2 tanker om dagen hvis jeg ville uten prob. noe mer vet ikke jeg om den.:) Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blacklude Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 fortsatt ikke funnet ut noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg