Gå til innhold

turbo konvertering 2.0 16v

Ranger emnet


Anders Furnes

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Først må du senke kompresjon. Dette gjøres ved å bytte til smidde stempler fra f.eks JE

 

Neste steg er å bytte sprut til enten Digifant fra G60 eller datasprut, sammen med ny fuel rail fra feks Ross. 440cc dyser med 3,5 bar fpr burde holde lenge (320-340 hk)

 

Innsuget bør byttes til kort type a la S2/RS2

 

Eksosmanifold kan du enten kjøpe av tcr her på forumet, eller jeg kan skaffe billig støpt manifold for TD04 Mitsui eller noe dyrere til t3/4 (med passende turboer)

 

En kan også kappe eksos manifold fra S2/RS2 og sveise igjen. Da bruker du k24/K24-26 eller K26

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår