Marius Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Til nå har jeg og Håkon vært admins og fått hjelp av en god del moderator til å styre forumet. Vi får en rekke henvendelser angående mods og sletting av tråder. Isteden for at jeg og Håkon skal få slike spørsmål skal disse herved rettes til Dr_S som er vår nye modsjef. Vi takker samtidig alle tidligere moderatorer for hjelpen så langt og ønsker Dr_S lykke til videre med å sette opp sitt nye team med moderatorer. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Jeg takker for tilliten og gyver løs på oppgaven fortløpende Den som jeg foreløpig har valgt inn, er Delta. Resten kommer i løpet av helgen vil jeg anta (håpe på) :) Vi har behov for kompetente moderatorer med riktig innstilling. Dr_S Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Dette blir nok bra ;) Lykke til! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Lykke til som mod sjef Dr_S. Håper du finner riktige folk som mod her inne. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Ikke for å klage, men jeg syns dere bør få litt fortgang i dette, har vært litt tull på forumet de siste dagene nå. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Prosessen har blitt litt utsatt, men er nå i gang for fullt :) Casting pågår for fullt om dagen! Hehe :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Jeg takker for tilliten og gyver løs på oppgaven fortløpende Den som jeg foreløpig har valgt inn, er Delta. Resten kommer i løpet av helgen vil jeg anta (håpe på) :) Vi har behov for kompetente moderatorer med riktig innstilling. Dr_S Ja ja "kompetente moderatorer med riktig innstilling".. Trur u bomma rimlig med den Dr_S... Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Ja ja "kompetente moderatorer med riktig innstilling".. Trur u bomma rimlig med den Dr_S... Ja, helt klart.. ALLE var jo klar over hva den nevnte personen drev på med på dette tidspunktet, spesielt Dr_S :rolleyes: Bilforumet hadde fått seg et skikkelig løft med flere personer som deg Krølle til å rette en pekefinger, helt klart.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Kul jeg vettu... Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Gratulerer Dr_S med jobben :) har trua på at detta blir bra jeg.. mvh Telc0ntar/Helios Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Ja ja "kompetente moderatorer med riktig innstilling".. Trur u bomma rimlig med den Dr_S... Var ikke jeg som valgte ham, dessuten var han det siden the beginning om jeg ikke husker feil.. ;) Men som det sies her, sånt er uforutsigbart. Jeg sjekker ikke rullebladet til folk. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Var ikke jeg som valgte ham, dessuten var han det siden the beginning om jeg ikke husker feil.. ;) Nei det er jo klart. Den som jeg foreløpig har valgt inn, er Delta. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Ja ja, en bommert, men la oss håpe at dem andre som blir valgt ut ikke "jobber i samme yrke", men at dem er av den seriøse typen som har interesse i bil og i forumet slik at nivået her inne kan heves når det gjelder seriøsitet. Men er sikkert ikke så lett å velge nye mods heller med tane på at man kjenner jo stortsett bare folk på nick. Håper at det blir lagt ut hvem som blir valt til å være mod slik at vi kan vite hvem vi skal henvende oss til hvis det er noe. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Nei det er jo klart. Opprinnelig skrevet av Dr_SDen som jeg foreløpig har valgt inn, er Delta. Delta fikk fortsette som moderator pga han var en av de mest aktive på forumet. Så han var ikke "ny" som mod :) En liten oppklaring der... :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Har du valgt noen flere? Hvordan får man æren av og bli crew/moderator? Velger du ut noen helt på måfå eller? :P Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg