Probe GT Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 MTX studio, noen som har erfaring med dette merket? Dem skryter jo disse opp i ræva på west coast customs.. Hva tror dere? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Selger merke MTX så er sikkert ikke rette person til å svar, men dem har bare nå sinnsyke subba å forsterkera, alt dem har e bare helt rått.. å æ trur di fleste syns det Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Heh typiskt. Jeg har noen elementer som jeg skal sette i dørene, ba om det beste da jeg var i sverige i 'TV boden' dem fant fram disse og skrøyt om materialet dem var lagd av osv. Jeg sa jeg var interessert i høy rms, og da sa han at dette var perfekt for meg. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 skjønt ikke helt det.. har du kjøpt MTX eller ??? å evt e du fornøyd ??? Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Ligger 2 høytalere siden av TV her ja, venter på å bli satt inn i dørene!;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 du blir sikkert fornøyd skall du se :D Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Noen andre som har kjøpt seg noen MTX elementer? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Probe GT skrev: Noen andre som har kjøpt seg noen MTX elementer? vis det e noen som vil kjøpe hr jeg en helt ny mtx 4000 thunder, aldri brukt, ligger innpakket enno, hadde no vært kjækt åprøv den en dag men no har ikke jeg bil. noen som har eler testet en sånn? mvh kidn Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Fått satt inn mine i dørene, fantastisk fin og klar lyd! Lurer på om jeg ikke skal kjøpe dobbelt sett til hver dør... :D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg